د٫ اردیبهشت ۱۰ام, ۱۴۰۳

ارائه ۳۷۰۰ ساعت آموزش گردشگری در قشم

۳۷۰۰ ساعت آموزش گردشگری در قشم به عنوان بزرگترین جزیره ایرانی خلیج فارس ارائه شده است.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ رستم گورانی، مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، روز سه شنبه گذشته ضمن اشاره به خبر فوق گفت:  توسعه و ارتقای صنعت گردشگری در جزیره قشم بر مبنای دانش، مهارت و تخصص یکی از مهمترین برنامه های این مدیریت به حساب می آید و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی نیز با همین هدف انجام شده است.

وی ادامه داد: از مهمترین سر فصل های این دوره های آموزشی می توان به “شناخت صنعت گردشگری و قوانین و مقررات”، “مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی”، “زبان تخصصی در گردشگری”، “آداب و معاشرت و الگوهای رفتاری” اشاره کرد.

به گفته مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم “بازاریابی و فروش”، “قرائت آفیس”، “ایمنی و بهداشت در گردشگری”، “پیشگیری در کنترل بیماری های ناشی از پشه آئدس” و “خانه داری و اتاق داری” از دیگر سر فصل های دوره های آموزشی برگزار شده، به شمار می روند.

گورانی اضافه کرد: همچنین دوره آموزشی کندوره با هدف معرفی محصولات صنایع دستی به جامعه هتل داران نیز برای علاقه مندان به این حوزه برگزار شده است.

وی تصریح کرد: این دوره ها پس از نیاز سنجی و احصای مهم ترین موضوعات آموزشی مورد نیاز صنعت گردشگری جزیره قشم با استفاده از اساتید مجرب کشور برگزار شده و در آینده نیز به صورت تخصصی تر و برای مخاطبان بیشتری از جمله بوم گردی ها، راهنمایان تور و بلد محلی ادامه خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *