س٫ اردیبهشت ۲۵ام, ۱۴۰۳

اربعین استثانایی‌ترین فرصت برای رونق گردشگری کرمانشاه است

رئیس وزارت گردشگری و میراث فرهنگی کشور در دیدار با فعالان حوزه گردشگری در کرمانشاه گفت:با توجه به واقع شدن استان کرمانشاه در مرز عراق،اربعین حسینی فرصتی مناسب برای توسعه گردشگری استان می‌باشد.

به گزارش توریسم اینترنشنال،سیدعزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هم‌زمان با هفته دولت پس از سفر به استان کردستان بامداد یکشنبه با حضور در شهرستان پاوه وارد استان کرمانشاه شد.

بازدید از شهرستان‌های پاوه، روانسر و جوانرود در منظر جهانی هورامان (اورامانات) از برنامه‌های اعلام شده وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بود.

صبح روز یکشنبه در اولین برنامه وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور در شهر پاوه از پروژه گردشگری بام این شهر بازدید کرد.
ضرغامی در این بازدید در جمع خبرنگاران با بیان اینکه منطقه جهانی هورامان (اورامانات) ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد، گفت: اجرای پروژه‌های با محوریت گردشگری توسعه این منطقه را به دنبال دارد.

گردشگری مذهبی اربعین یک ظرفیت نو برای کرمانشاه است

وی افزود: با توجه به موقعیت مکانی این پروژه در بام شهر پاوه می‌تواند جذابیت‌های ویژه‌ای برای این شهر توریستی فراهم کند.

سراب هولی پاوه دومین مقصد وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان پاوه بود.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این بازدید در جمع خبرنگاران بر ضرورت حفظ درخت ثبت ملی شده این محوطه تاکید و دستورات لازم را صادر کرد.

روستای زنان گیوه باف میوان مقصد بعدی ضرغامی بود تا از نزدیک در جریان مشکلات صنایع دستی و تولیدکنندگان قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *