ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳
کتاب معرفی صنایع دستی ایران

از کتاب معرفی صنایع‌دستی ایران در نمایشگاه باکو رونمایی شد

کتاب‌های «معرفی صنایع‌دستی ایران» و «برگزیده شعر معاصر ایران به زبان آذری» در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب باکو رونمایی شد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، آیین رونمایی از کتاب‌های معرفی صنایع‌دستی ایران و برگزیده شعر معاصر ایران به زبان آذری در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب باکو با حضور علی احمداف، معاون نخست‌وزیر آذربایجان، آنار کریم‌اف وزیر فرهنگ جمهوری‌آذربایجان، یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد و قربانعلی پورمرجان رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی در جمهوری‌آذربایجان در غرفه ایران برگزار شد.

طبق این گزارش، کتاب معرفی صنایع‌دستی ایران از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با همکاری وزارت میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی با هدف معرفی حوزه فرهنگ و هنر ایران چاپ و منتشر شده است. کتاب برگزیده شعر معاصر ایران به زبان آذری گزیده اشعار ۳۰ شاعر معاصر به زبان ترکی است که از سوی مرکز ترجمه حوزه هنری منتشر شده است.

خانه کتاب و ادبیات ایران با حضور در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب باکو به معرفی بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب شاخص در حوزه‌های ادبیات کودک و نوجوان، داستان، شعر، ایران‌شناسی، هنر و گردشگری می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

معرفی رمان های برتر از برندگان نوبل ادبیات

انتشار کتاب معرفی جاذبه‌های شهرستان ساری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *