ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

استارتاپ‌ها راهکاری برای پیشگیری از مهاجرت

استاندار خراسان شمالی در همایش کارآفرینی شرق کشور گفت: استارتاپ‌ها باید زیرساخت‌های ارتباطی بین تولید کننده و مصرف کننده برای عرضه محصولات تولیدی به ویژه در حوزه روستایی را ایجاد کنند.

به گزارش توریسم اینترنشنال، استاندار خراسان شمالی در همایش کارآفرینی شرق کشور گفت: استارتاپ‌ها با بهره مندی از ایده‌های نوین باید زیرساخت‌های ارتباطی بین تولید کننده و مصرف کننده برای عرضه محصولات تولیدی به ویژه در حوزه روستایی را ایجاد کنند.

شجاعی در این همایش با بیان اینکه بر اساس آمار ۴۳ درصد جمعیت استان روستانشین هستند، اما برخی از شهر‌های استان با داشتن تابلوی شهر، اما دارای بافت و سیستم زندگی روستایی هستند، افزود: فعالیت استارتاپ‌ها در حوزه روستایی می‌تواند شیوه ایجاد درآمد ۷۰ درصد جمعیت استان را تغییر دهد.

امین کلاته مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری خراسان شمالی نیز با اشاره به اینکه ۵۵ نفر در این استارتاپ ایده خود را ارائه کردند، گفت: پس از انجام داوریها، در نهایت ۱۰ تیم برگزیده و سه ایده‌ی چیپس آلو فرآوری پسماند و گردشگری سلامت تجلیل شدند.

ایده‌هایی با محوریت انرژی‌های نو و پایدار گردشگری سلامت، گردشگری روستایی، فناوری‌های خلاق، بازاریابی و فروش در این رویداد بزرگ کارآفرینی شرکت کردند.

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *