ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

استقبال از گردشگری دریایی خوزستان با فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ دو چندان خواهد شد

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان در کنفرانسی گفت: گردشگری دریایی در سال های اخیر مورد استقبال گردشگران زیادی قرار گرفته است و باید تمام تلاش خود را برای رونق هرچه بیشتر این ظرفیت در عید نوروز به کار ببندیم.

به گزارش توریسم‌اینترنشنال، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، نشست ستاد اجرایی سفرهای نوروزی و کاروان‌های راهیان نور روز گذشته به ریاست علی‌اکبر حسینی‌محراب استاندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان برگزار شد.

حسینی‌محراب در این نشست اظهار کرد: استان خوزستان مهد تمدن ایران است و باتوجه به میراث‌فرهنگی غنی و کهن استان، فرمانداران و مسئولان باید توجه ویژه‌ای به ساماندهی و زیباسازی شهرهای خوزستان داشته باشند.

او افزود: باتوجه به ظرفیت‌هایی که خوزستان دارد قابلیت جذب گردشگران زیادی را در ایام نوروز دارد و باید تلاش کنیم این ظرفیت ارزشمند بیش از پیش شناسایی شود.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان بیان کرد: حضور جوانان و نوجوانان در قالب کاروان‌های راهیان نور در استان مایه خیر و برکت است و باید آمادگی لازم برای میزبانی از این عزیزان تدارک دیده شود.

او اضافه کرد: گردشگری دریایی از سال گذشته تاکنون رونق بسیار خوبی در استان داشته است و انتظار می‌رود شرایط این بخش باز هم بهبود یابد.

استاندار خوزستان تأکید کرد: زیباسازی شهرها توسط شهرداری‌ها در ایام نوروز بسیار حائز اهمیت است و باید در دستورکار قرار داشته باشد.

افزایش مجتمع‌های رفاهی بین‌راهی برای استراحت رانندگان، رفع نقاط حادثه‌خیز، کنترل قیمت‌ها و تأمین کالاهای اساسی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، استقرار پایگاه‌های اورژانس و هلال‌احمر، ساماندهی جایگاه‌های سوخت، مراکز درمانی و… از دیگر نکاتی بود که در این نشست از سوی استاندار خوزستان تأکید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *