ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

استقبال باورنکردنی گردشگران از جاذبه های گردشگری و تاریخی کرمانشاه

رئیس اداره گردشگری و میراث فرهنگی کرمانشاه گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تا به حال، بیش از ۱۸۲ هزار گردشگر وارد استان شده و از جاذبه های منحصر به فرد کرمانشاه بازدید کردند.

به گزارش توریسم‌اینترنشنال، داریوش فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره میزبانی کرمانشاه از گردشگران نوروزی، اظهار کرد: از ۲۴ تا ۲۹ اسفند حدود ۱۸۲ هزار و ۵۶۷ نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه بازدید کرده‌اند.

وی افزود: بیشترین آمار بازدید گردشگران نوروزی مربوط به جاذبه‌های طبیعی استان با حدود ۹۵ هزار و ۸۴۰ مورد بازدید بوده‌است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تصریح کرد: همچنین ۴۸ هزار و ۲۴۱ نفر نیز از جاذبه‌های تاریخی، ۱۵ هزار و ۱۲۵ نفر از جاذبه‌های مذهبی و ۱۴ هزار و ۲۲ نفر از جاذبه‌های تفریحی استان بازدید داشته‌اند.

فرمانی از اسکان ۱۹ هزار و ۴۵۶ مسافر نوروزی نیز در کرمانشاه خبرداد و گفت: این تعداد مسافر در مراکز اقامتی رسمی، غیر رسمی و اضطراری استان اسکان پیدا کرده‌اند.

وی تاکید کرد: از این تعداد ۱۵ هزار و ۸۱۵ نفر در مراکز اقامتی رسمی، ۳۰۹۴ نفر در مراکز اقامتی غیر رسمی و ۵۴۷ نفر در مراکز اقامتی اضطراری اسکان یافته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *