ی٫ اردیبهشت ۱۶ام, ۱۴۰۳

استقبال کهگیلویه و بویر احمد از نوروز ۱۴۰۱با برگزاری جشنواره های سنتی

جشنواره های سنتی نوروز در استان کهگیلویه و بویر احمد با هدف رونق کسب و کارهای محلی و حمایت از فعالیت های مربوط به حوزه گردشگری و صنایع دستی در صورت مجوز ستاد استانی کرونا برگزار می شود.

به گزارش توریسم اینترنشنال، سرپرست اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعطیلات نوروزی فرصتی مناسب برای رونق دوباره صنعت گردشگری است.

 سعید طالبی پور در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان گچساران، اظهار کرد: در صورت مجوز ستاد استانی کرونا جشنواره‌های سنتی نوروز در ورودی شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به قابلیت های گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گچساران افزود: ورود گردشگران نوروزی سبب رونق کسب و کارهای محلی در این شهرستان می شود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: زیرساخت های گردشگری در این شهرستان ایجاد شده که مهم ترین آن ایجاد کمپینگ  اقامتی بی‌بی حکیمه (س) گچساران است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان، طالبی پور بیان کرد: برای اینکه خدمات مطلوبی به گردشگران نوروزی ارائه دهیم نیازمند همکاری همه دستگاه‌های خدمات رسان خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *