پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

استقبال گسترده گردشگران از خانه وارونه در کلمبیا

خانه وارونه ای در کلمبیا که به خانه دیوانه هم معروف شده است به عنوان یک جاذبه مهم گردشگری در این کشور مورد توجه عموم بازدید کنندگان قرار گرفته است.

به گزارش توریسم اینترنشنال، فریتز شال اتریشی با ساخت یک خانه وارونه در کلمبیا و اجازه بازدید از آن به کسب درآمد می‌پردازد.

این خانه در شهر گواتاویتا در کلمبیا و در نزدیکی بوگوتا پایتخت این کشور ساخته شده است. مالک از این خانه دو طبقه و برعکس به عنوان یک جاذبه گردشگری استفاده می‌کند. این منزل به کازا لوکا یا خانه دیوانه معروف است. بازدیدکنندگان به جای زمین بر روی سقف خانه راه رفته و مبلمان بالای سقف قرار گرفته اند. فریتز شال اتریشی و خانواده اش مالک این خانه هستند. به گفته شال ایده ساخت خانه معکوس در سفرش به اتریش به همراه نوه‌هایش در سال ۲۰۱۵ به ذهنش رسید.

خانه وارانه

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، در سال‌های اخیر ساخت خانه‌های وارونه و کسب درآمد از آن‌ها در جهان به ویژه انگلیس رشد داشته است. برای مثال اولین هتل آینه‌کاری شده در نوامبر ۲۰۱۸ در بورنموث راه اندازی شد. به گزارش دیلی میل، کلیسای برعکس ونکوور کانادا و مدل معکوس کاخ سفید در ویسکانسین آمریکا نمونه‌هایی از چنین مکان‌هایی هستند.

خانه وارانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *