ی٫ اردیبهشت ۱۶ام, ۱۴۰۳
سدهای آذربایجان غربی

اعلام فراخوان سرمایه‌گذاری در اطراف سه سد استان آذربایجان غربی

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی اعلام کرد: فراخوانی برای واگذاری طرح های اطراف سه سد استان آربایجان غربی منتشر شده است.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ محمد عبدلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: طی این فراخوان مخزن و کمپ مستقر در سد حسنلو نقده، کمپ مستقر در سد مهاباد و کمپ در بند نوروزلو میاندوآب به مدت ۲۰ سال به صورت اجاره واگذار می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مزایده می‌توانند حداکثر تا ۲۳ مرداد سال جاری مدارک لازم را به دبیرخانه حراست و امور محرمانه شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی واقع در ارومیه، بلوار شهید باهنر ارسال کنند.

او ادامه داد: متقاضیانی که در فرایند ارزیابی کیفی مزایده حایز حداقل امتیاز باشند بایستی از طریق سامانه تدارکات الترونیکی دولت برای خرید و دریافت اسناد ارریابی فنی و اسناد مزایده دومرحله‌ای اجاره سد و کمپ‌های موضوع این فراخوان برای اهداف گردشگری پرداخت تضمین شرکت در مزایده و نیز ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از نتایج مزایده از طریق این سامانه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

سقوط گردشگر جوان از ارتفاعات کوه دیو (زندان) تخت سلیمان

اجرای طرح تبدیل تپه اهرنجان سلماس به پارک اثر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *