پ٫ اردیبهشت ۱۳ام, ۱۴۰۳
نمایشگاه تجهیزات هتل در مشهد

افتتاح نمایشگاه تجهیزات هتل، رستوران و کافی شاپ در مشهد

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی اعلام کرد : نمایشگاه تجهیزات هتل، رستوران و کافی شاپ در مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش توریسم اینترنشنال،یوسف بیدخوری با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه از امروز ۲۶ مهر ماه آغاز و تا ۲۹ مهرماه جاری ادامه دارد و از ساعت ۱۰ تا ۱۸ پذیرای بازدیدکنندگان است.

بیدخوری گفت: در این نمایشگاه ۳۰ شرکت و موسسه فعال در زمینه تجهیزات هتلداری، آشپزخانه صنعتی، منسوجات مرتبط با تاسیسات گردشگری، لوازم مصرفی مراکز اقامتی و …حضور دارند.

او با بیان این‌که نمایشگاه تجهیزات هتل، رستوران و کافی شاپ هم‌زمان با نمایشگاه تجهیزات پزشکی در حال برگزاری است، تصریح کرد: در آستانه خروج از پاندمی کرونا قرار داریم و هتل‌ها و تاسیسات گردشگری در حال احیا و بازگشت به مدار خدمت‌رسانی هستند که این مهم مستلزم به‌روز رسانی خدمات و امکانات است.

او با اشاره به برگزاری این نمایشگاه توسط بخش خصوصی یادآور شد: آستان خراسان رضوی بیش از دو هزار تاسیسات گردشگری فعال دارد و هم‌چنین تعداد زیادی واحد نیز در حال ساخت است به همین دلیل برگزاری نمایشگاه تجهیزات هتلداری ضروری بود و امیدواریم در آینده با مشارکت بیشتر تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری برگزار شود.

بیدخوری گفت : اگر چه این نمایشگاه بخشی از نیاز واحدهای اقامتی و تاسیسات گردشگری استان را برآورده می‌کند اما برای برگزاری نمایشگاه‌های مشابه با مشارکت همه تولیدکنندگان و تامین کنندگان تجهیزات هتداری ظرفیت بالایی دارد.

او به نقش تجهیزات در ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت: با توجه به تنوعی که در تجهیزات هتلداری وجود دارد، نقش بسزایی در اشتغال و ثروت آفرینی دارند، که از این جنبه نیز باید تجهیزات هتداری  مورد توجه قرار گیرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه اظهار کرد: در تاسیسات گردشگری بستر مناسبی برای استفاده و بهره‌مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان وجود دارد و در این نمایشگاه نیز شرکت‌های دانش‌بنیان حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

نام شهر «خَرو» به «خور» تغییر یافت

افزایش گردشگران سلامت در خراسان رضوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *