ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

افتتاح یک واحد بومگردی در گیلان

رئیس اداره گردشگری و میراث فرهنگی گیلان از ساهت یک واحد بومگردی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در استان خبر داد و گفت: برق این استان از طریق انرژی های پاک تامین می‌شود.

به گزارش توریسم اینترنشنال، ولی جهانی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: گیلان شاخصه‌های خوبی در حوزه ارتقای زیرساخت‌های گردشگری بویژه در بخش بوم گردی دارد.

وی از افتتاح یک واحد بوم گردی رضوانشهر خبر داد و افزود: این مجموعه به مناسبت هفته گردشگری در روستای شیروا رضوانشهر به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان با اشاره به جزئیات بیشتر مجموعه بوم گردی در رضوانشهر بیان کرد: این مجموعه با حجم سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال و بهره‌مندی از تسهیلات ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

جهانی با اشاره به سهم مؤثر گردشگری گیلان در اشتغالزایی اضافه کرد: با افتتاح بوم گردی در روستای شیروا رضوانشهر برای ۴ نفر به صورت مستقیم و ۱۰ نفر به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

وی با اشاره به سلیقه ابتکاری مدیریت بوم گردی در حوزه پسماند افزود: این مجموعه با تفکیک زباله از مبدا اقدامات خوبی در حوزه مدیریت پسماند برداشته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به کار تلفیقی بوم گردی در کنار کارگاه صنایع دستی توسط شهروند رضوانشهری بیان کرد: برق این مجموعه با استفاده از انرژی خورشیدی تأمین می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *