ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

افزایش نظارت بر کیفیت مراکز گردشگری اردبیل در آستانه عید نوروز

معاون رئیس گردشگری و میراث فرهنگی اردبیل از افزایش نظارت ها بر فعالیت مراکز گردشگری و اقامتی برای افزایش کیفیت خدمات رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش توریسم‌اینترنشنال، یحیی نجارقابل ۸ اسفند در حاشیه بازدیدهای خود گفت: بازدیدهای نظارتی کمیته نظارت و ارزیابی ستاد خدمات سفر استان اردبیل با بازدید از محورهای اصلی استان آغاز شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: اعضای کمیته نظارت در بازدید از تمامی تاسیسات بخش خصوصی که در زمان سفرهای نوروزی خدمات ارائه خواهند داد سطح آمادگی و خدمات این مجموعه‌ها را بررسی و تذکرهای لازم را به منظور آمادگی کامل ارائه کرده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین بازدیدهای نظارتی به منظور ارائه خدمات مناسب به گردشگران تا آغاز سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ و پس از آن تا پایان سفرها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و با توجه به همزمانی عید نوروز با ماه مبارک رمضان ارائه خدمات مناسب به گردشگران پیگیری می‌شود.

نجارقابل اضافه کرد: کمیته نظارتی ستاد خدمات سفر استان اردبیل به ریاست سازمان صمت و با حضور اداره کل میراث‌فرهنگی، اداره تعزیرات، دانشگاه علوم پزشکی، اداره اماکن نیروی انتظامی، شورای اصناف، تشکل‌های گردشگری، اداره کل حمل و نقل، دامپزشکی و شرکت آب منطقه‌ای به عنوان یکی از کمیته‌های ده گانه ستاد خدمات سفر استان فعالیت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *