ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

افزایش گردشگران خارجی در ایران انگیزه‌ای برای بهبود زیرساخت های کشور خواهد بود

عزت‌الله ضرغامی، وزیر گردشگری کشور در مصاحبه‌ای گفت: افزایش ورود گردشگران خارجی به کشور زمینه را برای توسعه زیرساخت های گوناگون در کشور مهیا می‌کند.

به گزارش توریسم‌اینترنشنال، سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در گفتو‌گو با خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که با توجه به لغو روادید برای ۳۳ کشور، آیا زیرساخت های فعلی پاسخگوی نیاز گردشگران خارجی است؟ گفت: ما باید نظام مسائل گردشگری را به طور جامع و به صورت موازی با هم حل کنیم، نمی توانیم یک بخشی را منوط به بخش دیگر کنیم و منتظر فراهم شدن همه شرایط باشیم.

وی با بیان اینکه باید همه مشکلات همزمان با هم حل شود، افزود: بحث لغو روادید یک بحث جدی است که ما به واسطه آن به مردم دنیا نشان می دهیم راه برای آمدن به ایران باز است و کشور امنیت دارد، تا از این طریق بتوانند به صورت آسان و بدون موانع از ایران بازدید کنند.

ضرغامی تأکید کرد: در کنار آن حتماً باید زیرساخت های  دیگر را هم تقویت کنیم، من فکر می کنم افزایش گردشگر برای کشور و برای بخش های مختلف انگیزه ای باشد که به وظیفه خود برای بهبود زیرساخت ها عمل کنند.

وی ادامه داد: جلسه ای با آژانس ها داشتیم تا آن ها با برنامه ریزی بتوانند در سیزن و فصل هایی که می توانند، خدمات مناسب تری را ارائه دهند چون جزو وظایف آنهاست.

وزیر گردشگری خاطرنشان کرد: حتماً با برنامه ریزی و طراحی می توانیم امکانات مناسب برای موقعیت جدید برای گردشگران خارجی فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *