ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

اهداف گردشگری زنجان در سال ۱۴۰۳

رئیس اداره گردشگری و میراث فرهنگی زنجان گفت: هدف ما در سال جدید، افزایش قابل توجه سهم زنجان از اقتصاد گردشگرثی کشور است.

به گزارش توریسم‌اینترنشنال، سعید صفوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بر اساس آمارهای مراجع رسمی در سال گذشته، ‌زنجان جزو چهار استان برتر کشور در افزایش میزان اقامت مسافران و گردشگران در ایام نوروز بود.

وی ادامه داد: امسال هم امیدواریم در زمینه ورود و اقامت گردشگران به استان شاهد روند افزایشی باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با بیان اینکه در ستاد اجرایی خدمات سفر این استان ۲۷ دستگاه اجرایی مشغول خدمات رسانی هستند، اظهار کرد: تمامی تاسیسات گردشگری استان با ضوابط رعایت ماه مبارک رمضان به مسافران خدمت رسانی می کنند.

وی اظهار داشت: بر اساس گزارش های منتشر شده در چند سال گذشته، مسافران و گردشگران کمترین نارضایتی را از استان زنجان داشتند، از این رو شعار ” زنجان میزبان مهربان ” عنوان با مسما و درخور شأنی برای این استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: تاکنون چهار رویداد جشنواره ملی آش ایرانی، نمایشگاه ملی صنایع دستی، جشنواره غذای اکو- جاده ابریشم و اجتماع عظیم یوم العباس با میزبانی استان زنجان در تقویم رویدادهای ملی ایران ثبت شده است.

صفوی افزود: پنج پرونده رویدادهای گردشگری استان زنجان نیز برای ثبت در تقوم گردشگری کشور در دست پیگیری قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *