ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳
پرچم+ایران+و+تونس

بازبینی در سند همکاری گردشگری ایران و تونس

تفاهمنامه گردشگری که برای توسعه همکاری بین ایران و تونس امضا شد، طبق اعلام مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی نیاز به بازبینی دارد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، لیلا اژدری (مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی) در وبینار توسعه گردشگری ایران و تونس طی نشست مجازی با نزار سلیمان (رییس دیوان گردشگری تونس) ضمن اشاره به پیشینه روابط فرهنگی و سیاسی و نیز وجوه مشترک مذهبی بر لزوم تدوین برنامه همکاری‌های مشترک تاکید کرد.

او با اشاره به اینکه سند همکاری گذشته نیاز به بازبینی دارد؛ برنامه‌ریزی به منظور تشکیل کمیته فنی گردشگری ایران و تونس را در دستور کار قرار داد.

به گفته مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی برنامه‌ریزی جهت تعاملات آموزشی و تبادل تجربیات در زمینه صنعت گردشگری نیز بخش دیگری از دستاوردهای وبینار مذکور بوده است.

اژدری با تاکید بر اینکه تدارک برنامه‌های مشترک شامل برگزاری تورهای آشناسازی و نشست‌های B۲B نیز از جمله سایر اقدامات در همکاری پیش رو به شمار می‌آید.

به گفته مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی با استقبال فعالین گردشگری کشور تونس که در وبینار مذکور حاضر بودند؛ برنامه‌ریزی جهت پیشبرد اهداف و اقدامات تعریف شده آغاز شد تا ضمن ارتباط دوسویه با بخش خصوصی صنعت گردشگری کشورمان، امکان توسعه روابط گردشگری ایران و تونس مهیا شود.

بیشتر بخوانید:

امن‌ترین و ناامن‌ترین کشورهای عربی سال ۲۰۲۱ را بشناسید

برگزاری کنفرانس متخصصان و فعالان ” گردشگری سلامتِ” کشورهای اسلامی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *