ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

بازدید از موزه های کشور رایگان خواهد شد

روابط عمومی وزارت گردشگری و میراث فرهنگی اعلام کرد: بازدید از موزه ها و مراکز گردشگری زیرمجموعه وزارت گردشگری، به مناسبت ولادت حضرت علی برای عموم مردم رایگان خواهد شد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، محمدرضا شایقی عصر دوشنبه در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سرعین اظهار کرد: شهرستان سرعین با برگزاری اولین جلسه ستاد خدمات سفر برای میزبانی از مسافران سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ آماده می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان سرعین به عنوان یک قطب گردشگری شناخته شده در کشور یکی از اصلی‌ترین مقاصد سفر در تعطیلات نوروزی است، افزود: شهر توریستی سرعین قابلیت‌های زیادی برای گردشگری دارد و تدوین و اجرای برنامه‌های متنوع برای افزایش مدت اقامت گردشگران در اولویت برنامه‌های این سازمان قرار دارد و باید طبق روال هرساله تمهیدات ویژه‌ای به منظور مهیا ساختن شرایط برای میزبانی از مسافران نوروزی انجام شود.

رئیس نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین بیان کرد: فرصت خوبی تا شروع سفرهای نوروزی پیش روی دستگاه‌های اجرایی قرار دارد و تمامی دستگاه‌ها و نهادها با هماهنگی فرمانداری و اداره میراث‌فرهنگی شهرستان اقدامات خود را از امروز برای سفرهای نوروزی آغاز می‌کنند.

شایقی با بیان اینکه هماهنگی‌ها برای استقبال از میهمانان نوروزی در شهرهای استان در حال انجام است، ادامه داد: برای ساماندهی بیشتر با متمرکز کردن فعالیت‌ها در مناطق مهمان پذیر استان خدمات رسانی به مسافران تسهیل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *