ی٫ اردیبهشت ۱۶ام, ۱۴۰۳

بازرسی از مراکز گردشگری کرمانشاه در عید نوروز افزایش می‌یابد

معاون رئیس اداره گردشگری و میراث فرهنگی کرمانشاه گفت: به منظور ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی، نظارات بر مراکز گردشگری استان افزایش خواهد یافت.

به گزارش توریسم‌اینترنشنال، وحید امیری در گفت و گو با ایسنا، وضعیت نظارت بر مراکز گردشگری کرمانشاه را مناسب خواند و اظهارکرد: از چند ماه پیش برنامه ای منسجم و کامل را برای نظارت بر اماکن و مراکز گردشگری استان در دستور کار قرار دادیم.

وی تصریح  کرد: در این راستا، دو مرحله نظارت را بر ۶۰ مجموعه گردشگری استان شامل مراکز اقامتی، پذیرایی، بین راهی، سرویس های بهداشتی، دفاتر گردشگری و … اجرا و تمام واحدهای غیرمجاز و بی کیفیت را شناسایی کردیم.

به گفته این مسئول، طی نظارت های صورت گرفته در چندماه اخیر بیش از ۳۰۰ واحد غیرمجاز که عموماً در حوزه های پذیرایی، اقامتی و دفاتر گردشگری بوده اند، شناسایی شده و به مراجع قضایی و انتظامی معرفی شده اند.

وی با تاکید براینکه نظارت ها در ایام نوروز تشدید خواهد شد، عنوان کرد: به این منظور سه تیم در سه شیفت کاری روزانه را مشخص کرده ایم تا روزانه حداقل ۹ مورد بازدید از مجموعه های گردشگری استان داشته باشند.

معاون گردشگری استان خاطرنشان کرد: از طرفی اگر گردشگری از نحوه ارائه خدمات در مجموعه های گردشگری استان ناراضی بود می تواند با شماره تلفن ۰۹۶۲۹ -سامانه ملی سفر- تماس گرفته و شکایت خود را ثبت کند.

امیری یادآورشد: دور سوم نظارت بر تاسیسات و مجموعه های گردشگری استان هم که از ۲۴ اسفند شروع شده و تا ۲۴ فرودین ماه و پایان تعطیلات عید فطر ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *