ی٫ اردیبهشت ۱۶ام, ۱۴۰۳

با گردشگرانی که بصورت غیرقانونی وارد معادن نمک گرمسار شوند برخورد خواهد شد

دادستان عمومی گرمسار ضمن اشاره به توانایی معادن نمک این شهر در جذب توریست گفت: با گردشگرانی که بصورت غیرقانونی وارد این مجموعه شوند برخورد خواهیم کرد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، وحید محمدی غروب دوشنبه در بازدید از معادن فعال نمک و مواد معدنی گرمسار ضمن بیان اینکه طرح پایش معادن این شهرستان یک ضرورت مهم است، ابراز داشت: یکی از اهداف مهم این طرح، ثبت رسمی معادن و ایجاد محیط امن برای کار کارگران است.

وی ضمن بیان اینکه پایش و ساماندهی معادن فعال در قالب طرح مشترک قوه قضائیه و وزارتخانه‌های صمت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می‌شود، افزود: رویکرد اصلی این طرح رعایت اصول ایمنی در معادن نمک و مواد معدنی گرمسار است.

دادستان عمومی و انقلاب گرمسار بابیان اینکه استفاده نکردن از اتباع غیر مجاز به عنوان کارگر در معادن طی این طرح پیگیری می‌شود، ابراز داشت: تمرکز دیگر این طرح بر ایجاد هماهنگی‌های لازم برای به‌کارگیری افراد مجاز در این نوع محیط‌های کارگری است.

محمدی بابیان اینکه معادن نمک گرمسار ظرفیت خوبی برای پذیرش و جذب گردشگران و توریست‌ها هستند، تصریح کرد: در این بین باید تورها و گردشگران غیر مجاز نیز کنترل شود که دیگر اهداف طرح نیز تمرکز بر روی این مقوله است.

وی افزود: طرح ساماندهی گردشگری معادن یک ضرورت انکار ناپذیر است که اجرای معابر ایست و بازرسی در مبادی ورودی معادن در این راستا پیشنهاد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *