ی٫ اردیبهشت ۱۶ام, ۱۴۰۳

نمایشگاه گردشگری تهران بهترین موقعیت ممکن برای معرفی ظرفیت های کرمانشاه است

رئیس اداره گردشگری و میراث فرهنگی کرمانشاه گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران بهترین موقعیت ممکن برای معرفی جاذبه های گردشگری و صنایع‌دستی استان به مردم کشور است.

به گزارش توریسم اینترنشنال، داریوش فرمانی صبح دوشنبه در جلسه برنامه‌ریزی برای شرکت در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران که در بهمن ماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: این نمایشگاه بزرگترین رویداد گردشگری کشور با حضور همه استان‌ها است که هرساله برای معرفی جاذبه‌ها، ظرفیت‌ها، زیرساخت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود.

وی افزود: حضور قدرتمند در این نمایشگاه نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه‌های مرتبط و حمایت ویژه مجموعه مدیریت ارشد استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تصریح کرد: نقش بخش خصوصی نیز در این رویداد بسیار اثرگذار است که بتوانند، به خوبی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را برای مخاطبین سراسر کشور معرفی کنند.

فرمانی بیان کرد: معرفی ظرفیت‌های گردشگری سلامت، شهرهای ملی صنایع‌دستی و کرمانشاه به عنوان جهان شهر خلاق خوراک از دیگر مواردی است که در این نمایشگاه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: معرفی بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری یکی دیگر از مواردی است که در این نمایشگاه باید به خوبی معرفی شود.

فرمانی با تاکید بر اینکه باید از هر فضا و فرصتی که پیش می‌آید برای معرفی کرمانشاه به بهترین شکل استفاده کنیم، گفت: امیدواریم همه دستگاه‌های مرتبط با حوزه گردشگری با یک همکاری و همراهی مناسب شرایط مناسبی را برای معرفی هرچه بهتر استان فراهم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *