ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳
فرودگاه شیراز

برقراری پروازهای ویژه اربعین در فرودگاه های استان فارس

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس از برقراری پروازهای فوق العاده از فرودگاه های شیراز، لارستان و لامرد به مقصد نجف خبر داد.

به گزارش توریسم اینترنشنال،محمد فرخ زاده، معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس به تلاش‌ها و برنامه ریزی های متعدد برای تسهیل حمل و نقل زوار اربعین حسینی در استان فارس اشاره کرد و با بیان اینکه راه اندازی پروازهای ویژه ایام اربعین حسینی(ع) از مبدا فارس به مقصد نجف اشرف با پیگیری‌های انجام شده تحقق یافته است، افزود: فرودگاه شیراز دو پرواز رفت و برگشت، فرودگاه لارستان دو پرواز رفت و برگشت و فرودگاه لامرد یک پرواز انجام خواهند داد.

وی با تشریح وضعیت پروازهای داخلی و خارجی گفت: به دلیل مشکلات فنی از شرایط مناسبی برخوردار نیست و این کمبود برای پروازهای اربعین نیز تاثیر گذار بوده است.
فرخ‌زاده بیان کرد: پیرو تماس‌ با معاون هواپیمایی کشوری، جناب آقای خوشخو، قول همکاری برای افزایش پروازهای شیراز به نجف و بالعکس داده شده و یک پرواز در مرحله اول راه اندازی شد.
معاون استاندار فارس از پیگیری برای افزایش دائمی این پرواز ها خبر داد.
وی همچنین با اشاره به ادامه مذاکرات با ایرلاین های داخلی و بین المللی برای افزایش تعداد این پروازها ویژه ابراز امیدواری کرد و گفت: با به نتیجه رسیدن این رایزنی‌ها به جز دو پرواز ایر عربیا که هم‌اکنون هر هفته دو بار انجام می‌شود، شاهد افزایش این پروازها و ارائه خدمات بهتر به زائرین عزیز باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *