چ٫ اردیبهشت ۱۲ام, ۱۴۰۳
همایش تجار مسلمان در کیش

برپایی همایش بین المللی تجار مسلمان در کیش

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد گفت : نمایشگاه و همایش بین المللی تجار مسلمان در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ مهدی حسین زاده در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه فرهنگ ایران زمین در کیش بر تعامل هر چه بهتر و بیشتر براداران دینی در حوزه‌های اقتصادی تاکید کرد و گفت: جزیره کیش در آینده نزدیک میزبان نمایشگاه و همایش بین المللی تجار مسلمان خواهد بود.

حسین زاده فضای امن و سالم و سفر ارزان قیمت را دو ویژگی مهم، سرزمین باشکوه و با فرهنگ اصیل و اسلامی ایران برشمرد و گفت: کیش به عنوان بهشت خانواده‌ها در یک فضای اسلامی و انسانی میزبان گردشگران از اقصی نقاط کشور است.

وی اظهار داشت: شاید تا نقطه مطلوب فاصله داشته باشیم، ولی به دنبال آن هستیم تا به هدف غایی که همان ارائه خدمات شایسته و با کیفیت است برسیم.

مهدی حسین زاده، افزود: ایران اسلامی سرزمین باشکوه و با فرهنگ اصیل و اسلامی با ویژگی‌های مختلفی برای گردشگری ما وجود دارد و باید این مهم مورد توجه ویژه قرار گیرد.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد بخش خصوصی را یاور دستگاه‌های دولتی در حوزه‌های مختلف عنوان کرد و گفت: بخش خصوصی همیشه کمک حال ما بودند و تمایل داریم تعاونی‌ها را فعال کنیم.

مهدی حسین زاده افرود: گردشگری تعاونی محور را در کیش رقم خواهیم زد و این‌ها همکاری و صمیمیت وصداقت ما و شما را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید:

رونق گردشگری کیش در گرو فعالیت ایرلاین ها در جزیره

پاکسازی جنگل‌های حرا در میناب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *