چ٫ اردیبهشت ۵ام, ۱۴۰۳

برپایی ۲۱ بازارچه صنایع دستی در استان گیلان

همزمان با فرا رسیدن ایم نوروز، از فردا، ۲۵ اسفند ماه ۲۱ بازارچه صنایع دستی طی مدت ۲۰ در سطح استان گیلان آغاز به کار می کنند.

به گزارش توریسم اینترنشنال،سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان با اشاره به برپایی ۲۱ بازارچه صنایع‌دستی نوروزی با ۴۳۰ غرفه در این استان گفت: طرح نوروزی به‌مدت ۲۰ روز با شعار قانون‌مداری، پرهیز از خطر و آرامش در گلستان آغاز شد.

 رحمان فرمانی امروز در رزمایش ترافیکی و خدماتی ویژه نوروز ۱۴۰۱ اظهار داشت: با برگزاری این رزمایش فعالیت‌های رسمی ستاد اجرایی خدمات سفر استان با حضور دستگاه‌های نظامی، انتظامی و خدمات‌رسان عضو ستاد از امروز به‌ مدت ۲۰ روز با شعار قانون‌مداری، پرهیز از خطر و آرامش آغاز شد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان اظهار کرد: این طرح تا ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد و دستگاه‌های عضو ستاد از امروز کار خدمت‌رسانی به مسافران و میهمانان نوروزی را در سراسر استان گلستان آغاز می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با تشکیل جلسات هماهنگی همه کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان با وظیفه‌مندی که دارند تلاش می‌کنند در ایام تعطیلات نوروزی بستری مناسب را برای حضور مسافران و گردشگران فراهم سازند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان اظهار کرد: برای نوروز ۱۴۰۱ در سطح استان ۱۰ هزار نفر شب اقامت در مراکز اقامتی رسمی تحت نظارت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مهیا شده و علاوه بر آن هشت هزار و ۲۰۰ نفر ظرفیت نیز در مدارس و توسط آموزش‌وپرورش مهیا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *