ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

برگزاری جشنواره عکس «زیبایی های کرمانشاه» در نوروز ۱۴۰۱

استان کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن ایم نوروز و سال جدید، جشنواره عکسی با موضوع  آئین‌های فرهنگی، مذهبی و جاذبه‌های طبیعی گردشگری این استان تحت عنوان «ژیبایی های کرمانشاه» برگزار می کند.

به گزارش توریسم اینترنشنال،به مناسبت عید نوروز در کرمانشاه جشنواره عکس «زیبایی‌های کرمانشاه» در نوروز ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

 به مناسبت فرا رسیدن نوروز و فصل بهار جشنواره عکس زیبایی‌های کرمانشاه برگزار می‌شود و فراخوان و قوانین جشنواره عکس زیبایی‌های استان کرمانشاه در نوروز به شرح زیر است.

موضوعات جشنواره آئین‌های فرهنگی، مذهبی و جاذبه‌های طبیعی گردشگری استان کرمانشاه بوده و عکس‌ها باید با دوربین حرفه‌ای گرفته شده باشد و عکاس فایل اصلی عکس را نیز داشته باشد و محدوده جغرافیایی عکس‌ها استان کرمانشاه باشد و هر شرکت‌کننده باید حداکثر هشت عکس ارسال کند و نیز هر هنرمند به همراه عکس‌های ارسالی باید یک فایل که در آن خود را معرفی کرده است به همراه شماره تماس و مشخصات جغرافیایی عکس را ارسال کند.

عکس‌ها باید به شماره تلگرام ۰۹۳۸۹۳۸۸۸۹۹ ارسال شده و با فرمت jpeg در اندازه ضلع کوچک حداقل ۲۴۵۰ پیکسل باشد و عکس‌های ارسالی نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، حاشیه، تاریخ، والتر مارک، لوگو یا هر نشانه تصویری باشند.

از نظر دبیرخانه جشنواره ارسال‌کننده عکس مالک اثر شناخته می‌شود و هرگونه مسئولیت ناشی از آن و پاسخگویی به پیامدهای حقوقی با ارسال‌کننده اثر است و نیز دبیرخانه جشنواره حق استفاده از عکس‌های پذیرفته شده را برای چاپ در کتاب، بروشور، انتشارات، شبکه‌های مجازی و موارد تبلیغاتی با ذکر نام عکاس را دارد.

ارسال آثار به معنی پذیرش تمامی مقررات این جشنواره و تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌بینی نشده با برگزارکننده جشنواره است.

زمان ارسال آثار از ۲۰ اسفندماه سال جاری تا ۲۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ است و داوری آن در روز دهم اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ انجام می‌شود که در ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ اختتامیه جشنواره به همراه اهدای جوایز برگزار می‌شود.

به برگزیدگان به ترتیب نفر اول پانزده میلیون ریال، نفر دوم ۱۰ میلیون ریال، نفر سوم پنج میلیون ریال و ۱۰ نفر شایسته تقدیر، هر نفر ۲ میلیون ریال جایزه داده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *