ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳
نمایشگاه صنایع دریایی کیش

برگزاری نمایشگاه تخصصی صنایع‌دریایی و دریانوردی در کیش

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع‌دریایی و دریانوردی در محل نمایشگاه های دائمی جزیره کیش در حال برگزاری می باشد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛توجه به توسعه اقتصاد دریایی، تبادل نظر در حوزه صنایع دریایی همچون کشتی‌سازی، کشتیرانی، گردشگری، جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و ارتقاء سطح علمی دریایی بخش‌های مختلف دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی کیش است.

بومی‌سازی صنعت دریایی ایران با توجه به نقش مهم «اقتصاد دریایی» و «گردشگری دریایی»، مهمترین هدف برگزاری دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی ایران در جزیره کیش اعلام شده است.

«عزت‌الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایران با بیان اینگه «گردشگری دریایی» در ایران به سرعت تقویت خواهد شد گفت، درباره جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر برنامه‌ریزی مستقلی انجام شده است و انتقال گردشگران از دوحه به جزایر ایرانی ازجمله مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

بیش از ۱۰۰ شرکت فعال در حوزه صنایع‌دریایی و شرکت دانش‌بنیان به مدت چهار روز (۱۳ تا ۱۶ ژوئن ۲۰۲۲) آخرین توانمندی، دستاوردها و دانش دریایی خود را در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی کیش به نمایش گذاشتند.

با توجه به توانمندی‌های دریایی و دریانوردی ایران قرار است بخشی از مسافران و گردشگران جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر از جزیره کیش با کشتی به قطر اعزام شوند.

بیشتر بخوانید:

نقش موثر ورزش های آبی در توسعه گردشگری ورزشی کیش

راه اندازی اپلیکیشن سفر و وگردشگری «آوانو»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *