پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در سرپل ذهاب

نمایشگاه صنایع دستی در سر پل ذهاب همزمان با با آغاز تعطیلات نوروزی در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش توریسم اینترنشنال، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرپل ذهاب از برپایی نمایشگاه صنایع دستی طی تعطیلات نوروزی در سرپل‌ذهاب خبر داد.

مظفر غلامی اظهار کرد: با نزدیکی به ایام عید و پیش‌رو داشتن تعطیلات نوروزی طبق اعلام دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا برخلاف ۲ سال گذشته که به دلیل وضعیت کرونا محدودیت‌هایی ایجاد شده بود امسال گردشگر پذیری در شهر سرپل ذهاب صورت خواهد گرفت.

وی افزود: سرپل ذهاب در حال حاضر فعالیت خود را در برای جذب گردشگر آغاز کرده و تمام دستگاه‌های اجرایی آمادگی پذیرایی از مسافران نوروزی را خواهند داشت.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: به مناسبت ایام نوروز و افزایش گردشگران در این شهرستان نمایشگاه نوروزی صنایع دستی و سوغات سرپل ذهاب در حال برپایی بوده تا به نحوی نمایانگر فرهنگ و آداب رسوم مردم این شهرستان برای مسافران باشیم.

غلامی با بیان اینکه مردم سرپل ذهاب نماد فرهنگ و شعور این شهرستان هستند، خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش نسبی گردشگران از مردم سرپل ذهاب انتظار می‌رود در پذیرایی از گردشگران نوروزی آمادگی لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: در حال حاضر شهرستان سرپل ذهاب ۲ مرکز بوم‌گردی برای پذیرش مسافران را دارد اما به دلیل عدم وجود هتل در این شهرستان به منظور جلوگیری از کمبود مکان برای اسکان مسافران ۲ مدرسه با ۲۵ کلاس برای اسکان دهی به مسافران در نظر گرفته شده که اولویت اول برای اسکان در مدارس با فرهنگیان و معلمان خواهد بود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرپل ذهاب تاکید کرد: شرایط پذیرش گردشگران در شهرستان سرپل ذهاب تزریق ۲ دز واکسن کرونا و ارائه کارت واکسیناسیون است که در غیر این صورت از پذیرش مسافران به این شهرستان معذوریم.

غلامی ادامه داد: معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان سرپل ذهاب از طریق ارائه بروشور و بسته‌های فرهنگی و نیز با همکاری شهرداری تهیه و نصب بنر از جاذبه‌های این شهر را در دستور کار خو قرار دادیم و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ساخت کلیپ‌هایی با نمایش جاذبه‌ها برای مسافران در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *