ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳
نمایشگاه کتاب گردشگری

برگزاری نمایشگاه کتاب گردشگری همزمان با هفته کتاب

نمایشگاه کتاب گردشگری همزمان با هفته کتاب در سطح تهران بر گزار می شود.

به گزارش توریسم اینترنشنال، ستاد گردشگری در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و آشنایی با تازه های نشر در حوزه گردشگری برنامه های مختلفی با موضوع کتاب با همکاری مناطق ۲۲ گانه در سطح شهر تهران برگزار می‌کند.

برپایی نمایشگاه کتاب گردشگری با مشارکت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، برگزاری وبینار تخصصی گردشگری، راه‌اندازی بخش معرفی کتب تخصصی گردشگری در سایت visit.tehran.ir واجرای تور باغ کتاب توسط مناطق ۲۲ گانه از برنامه‌های این مجموعه در هفته کتاب است.

نمایشگاه کتاب با مشارکت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از ۲۱ تا ۲۴ آبان ساعت ۱۰ الی ۱۴ در گالری فکه برگزار خواهد شد ، همچنین با آغاز هفته کتاب ۱۷ آبان ماه بخش معرفی کتب تخصصی در سامانه جامع گردشگری راه‌اندازی می شود و وبینار تخصصی گردشگری با موضوع معرفی کتاب‌های گردشگری روز سه‌شنبه ۲۴ آبان ساعت ۱۱ از طریق لینک https://webinar۶.gilaro.com/touism برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است ستاد گردشگری در راستای تحقق اهداف و ماموریت‌های مشخص شده تا به حال اقدام به چاپ چندین کتاب در حوزه گردشگری و انتشار نشریات تخصص «روایت تهران» با رویکرد آشنایی با محلات کرده است که علاقمندان جهت مطالعه می توانند به سایت visit.tehran.ir مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:

ترویج گردشگری کتاب در جشنواره اقوام گلستان

کتابخانه ای تخصصی در حوزه میراث فرهنگی برای اولین بار در ایلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *