پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

بهترین زمان حراج ها برای خرید در وان ترکیه

کسانی که به نقاط شرقی ترکیه مسافرت کرده اند حتما می دانند زمان حراج در وان ترکیه یکی از بهترین زمان های ممکن برای خرید لباس و سایر وسایل مورد نیازشان است. در وان ترکیه می توانید بهترین اجناس را با قیمت های استثنایی بخرید! بازارها و مراکز خرید وان ترکیه به قدری بزرگ است و اجناس متفاوتی دارند که قطعا در همان وهله اول شما را شگفت زده می کنند؛

به گزارش توریسم اینترنشنال؛در شهر وان ترکیه می توانید فروشگاه هایی را ببینید که قیمت ها را به صورت فارسی روی اجناس زده اند و فروشنده هایی را ملاقات کنید که به زبان فارسی مسلط هستند. هرچند تنوع بازارها و اجناسی که در این شهر کوچک می بینید به اندازه تنوع اجناس و مراکز خرید استانبول نیست، اما قطعا می توانند نیاز یک ایرانی به مراکز خرید بزرگ با قیمت های مناسب را رفع کنند. با ما همراه باشید تا ضمن بررسی بهترین زمان حراج ها برای خرید در وان ترکیه به معرفی مراکز خرید وان هم بپردازیم.

حراج های فصلی در وان ترکیه

یکی از متداول ترین حراج ها در شهر وان بر می گردد به حراج های فصلی که اصولا در اواخر هر فصل یا اوایل فصل جدید برگزار می شود، بدین صورت که لباس های زمستانی را می توانید با قیمت بسیار پایین در اوایل فصل بهار یا اواخر زمستان، لباس های تابستانه را در اواخر فصل تابستان یا اوایل پاییز، لباس های بهاره و پاییزه را در اواخر همین فصل ها یا اوایل تابستان و اوایل زمستان خریداری کنید.

چرا که اغلب فروشنده می خواهند قفسه ها و انبارهای خود را برای لباس ها و پوشاک مناسب فصلی که پیش روست خالی کنند. البته در اواخر هر فصل میزان لباس ها و تنوع اجناس بسیار بالاتر است و با ورود به فصل جدید، تنوع اجناس حراج شده نیز به شدت پایین می آید.

حراج های فصلی در وان ترکیه - الی گشت

نکاتی که در خصوص حراج های فصلی وان ترکیه وجود دارد این است که دی ماه با کاهش دمای هوا همراه است و ضمن اینکه به کریسمس هم نزدیک می شویم قیمت هتل ها به طرز چشم گیری افزایش پیدا می کنند. بنابراین اگر در این زمان به ترکیه مسافرت می کنید شاید بتوانید از تخفیفات حراجی ها استفاده کنید اما هزینه های شما بابت اقامت و حمل و نقل به طرز چشم گیری افزایش پیدا می کند.

افزایش قیمت هتل ها و شلوغ شدن وان ترکیه در روزهای آغاز سال نو و با جشن عید نوروز ایرانیان هم اتفاق می افتد. نکته دیگر اینکه حراج در وان ترکیه صرفا محدود به لباس و پوشاک نیست و شامل وسایل دیگر از جمله وسایل شخصی، لوازم خانگی، لوازم ورزشی و … است، اما بدون شک محبوب ترین و اصلی ترین بخش خرید مسافران وان ترکیه در فصل های حراج همین خرید لباس و پوشاک است.

زمان حراج در وان ترکیه – حراج های مناسبتی

علاوه بر حراج های فصلی نوع دیگری از حراج در وان ترکیه وجود دارد که به عنوان حراج های مناسبتی شناخته می شوند. زمان حراج در وان ترکیه اگر مبتنی بر مناسبت های خاص باشد شامل موارد ذیل است:

  • روزهای نزدیک به جشن کریسمس
  • روزهای نزدیک به عید نوروز
  • حراج بین المللی بلک فرایدی
  • عید فطر

زمان حراج در وان ترکیه - الی گشت

بهترین زمان حراج در وان ترکیه اوایل زمستان تا اواسط دی ماه است که دو جشن کریسمس و آغاز سال نو میلادی را جشن می گیرند. تنوع اجناس بخصوص لباس ها در این بازه زمانی به قدری است که شما را شگفت زده می کند. البته همان طور که در مبحث قبل گفتیم قیمت هتل ها و هزینه اقامت در این بازه زمانی به شدت افزایش پیدا می کند و باید قبل از مسافرت فکر همه چیز را کرده باشید.

زمان حراج در وان ترکیه – بهترین مراکز خرید وان در حراجی ها

علاوه بر اینکه باید بهترین زمان حراج در وان ترکیه را بدانیم باید با بهترین مراکز خرید وان ترکیه هم آشنا شویم. البته مراکزی که معرفی می کنیم بسیار محدود هستند و شما می توانید بازار گسترده تری را در این شهر مشاهده کنید. اغلب آن ها تابلوهایی که حاوی نمادهای مربوط به تخفیف اجناس است را در ورودی فروشگاه ها قرار می دهند تا شما را ترغیب به خرید نمایند اما چیزی که مهم است و باید بدانید این است که تنوع اجناس نیز به اندازه پایین بودن قیمت ها اهمیت دارد. در ادامه این مقاله از بهترین زمان حراج در وان ترکیه به معرفی مراکز خرید محبوب این شهر می پردازیم.

  • مرکز خرید ای وی ام وان

AVM نام یکی از محبوب ترین و مشهورترین مراکز خرید وان ترکیه است که در ۵ طبقه ساخته شده و فروشگاه های آن لوازم مختلفی از جمله لباس، اکسسوری و جواهرات و لوازم الکترونیکی را به فروش می رسانند. طبقات پایین مرکز خرید ای وی ام نیز دارای فروشگاه های اوت لت است که همیشه محصولات خود را با تخفیف های قابل توجهی به فروش می رسانند.

مرکز خرید ای وی ام وان - الی گشت

  • مرکز خرید آیدین پریهان ای وی ام

این مرکز خرید هم یکی دیگر از محبوب ترین مراکز خرید در زمان حراج در وان ترکیه است بخصوص اگر بخواهید لباس بخرید. به غیر از خرید کردن می توانید از تماشای ساختمان زیبای این پاساژ هم لذت برده و در سالن سینما، بولینگ و گیم نت آن هم اوقات خوشی را تجربه کنید.

  • مرکز خرید آتایوس سیلور

اگر به خرید زیورآلات و انواع اکسسوری علاقه زیادی دارید می توانید به مرکز خرید آتایوس سیلور بروید. البته تمام فروشگاه های این مجموعه صرفا عرضه کننده زیورآلات نبوده و لوازم دیگری را هم در زمان حراج در وان ترکیه عرضه می کنند اما عمده ترین چیزی که در مغازه های آتایوس سلیور مشاهده می کنید همان اکسسوری ها و جواهرات است.

  • فروشگاه های خیابان جمهوریت

قرار نیست همه حراج های وان ترکیه در مراکز خرید آن باشد بلکه بسیاری از فروشگاه های خیابان جمهوریت نیز تخفیف ها و حراج های خوبی دارند. این خیابان یکی از اصلی ترین و شناخته شده ترین خیابان های شهر وان ترکیه است که انواع مختلفی از اقلام مسافران را به صورت حراج و با تخفیف های قابل ملاحظه در ایام مختلف سال عرضه می کند.

بیشتر بخوانید:

ال‌جی اولین تأمین‌کننده قطعات اتومبیل با استانداردهای جهانی ایمنی عملکرد سیستم و امنیت اطلاعات

به وقت یک خرید حسابی در جزیره‌ی رنگ‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *