پ٫ اردیبهشت ۲۰ام, ۱۴۰۳

بهره‌برداری از ۳۶ پروژه گردشگری در ملایر

رئیس اداره گردشگری و میراث‌فرهنگی ملایر از بهره‌برداری از ۳۶ پروژه گردشگری به ارزش ۱،۸۲۰،۹۸۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش توریسم‌اینترنشنال، ابراهیم جلیلی گفت: در جهت جهاد تبیین در دهه فجر امسال ۲۴ کارگاه تولیدی صنایع‌دستی در رشته منبت و ساخت ساز‌های سنتی در مناطق مختلف شهرستان از جمله شهر ملایر، روستای دهنو آورزمان و ازناو با سرمایه گذاری ۴۰۰،۹۱۰ میلیون ریال با اشتغال مستقیم ۶۷ نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

او افزود: ۹ فروشگاه مبلمان منبت با زیربنای ۵۰۰۰ مترمربع در زمینی به متراژ حدود ۱۷۰۰ متر مربع و با سرمایه گذاری ۰۰۰/۹۰۰ میلیون ریال با اشتغال مستقیم ۲۷ نفر و غیر مستقیم ۳۶ نفر در حوزه فروشگاه صنایع‌دستی به بهره‌برداری رسیده و افتتاح می‌شود.

اودر خصوص فاز یک بازارچه مشاغل خانگی بانوان نیز گفت: این بازارچه در زمینی به مساحت ۲۷۰ مترمربع با اشتغال مستقیم ۱۲ نفر و غیر مستقیم ۲۰ نفر از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری و استانی با اعتبار سرمایه گذاری ۱۰۰،۰۰۰ میلیون ریال ساخته شده است.

جلیلی گفت: در حوزه گردشگری کلنگ زنی هتل سه ستاره به متراژ ۱۰۰۰ مترمربع و سرمایه گذاری ۳۵۰،۰۰۰ میلیون ریال در ۵ طبقه با اشتغال مستقیم ۲۰ نفر در ورودی روستای ازناو و افتتاح فاز یک اقامتی بوم گردی سالیز در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع و سرمایه گذاری ۵۰،۰۰۰ میلیون ریال با اشتغال ۲ نفر مستقیم با ظرفیت ۲۰ نفر و دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی آسایش گستر با سرمایه گذاری ۲۰،۰۰۰ میلیون ریال نیز در این ایام به بهره برداری می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *