د٫ اردیبهشت ۱۰ام, ۱۴۰۳

شهرستان دیلم آماده پذیرایی از مسافرین نوروزی است

فرماندار شهرستان دیلم اعلام کرد: بخش های مختلف خدمات‌رسان شهرستان، آمادگی پذیرایی از مسافرین نوروزی را دارند.

به گزارش توریسم‌اینترنشنال، ” محمد اسدی ” زوز جمعه در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر و کارگروه ساماندهی سواحل شهرستان دیلم اظهار کرد: این شهرستان به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری کشور نه تنها در ایام نوروز بلکه در تمام طول سال و تعطیلات، پذیرای گردشگران و مسافران زیادی است.

وی افزود: اگر چه خدمت‌رسانی به جمعیت میلیونی که چندین برابر جمعیت شهرستان هستند کاری سخت و دشوار است اما همه مسئولان شهرستان و اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی باید تمام تلاش خود را برای جلب رضایت هموطنان به کار گیرند.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دیلم بیان کرد: شهرداری‌های دیلم و “امام حسن” تلاش و همت خود را به کار گیرند تا به نحو شایسته بتوانند میزبانی خوبی از هموطنان داشته باشند.

اسدی تصریح کرد: رنگ آمیزی دیوارها و بلوارها، کاشت نهال در بلوارها و خیابان‌های شهر، فراهم کردن پارکینگ خودروها، سرویس‌های بهداشتی، حمام و روشنایی و نورپردازی خیابان‌های ساحلی از عمده برنامه‌هایی است که شهرداری‌ها باید برای پذیرایی از میهمانان نوروزی مد نظر داشته باشند.

فرماندار دیلم با تاکید بر حضور فعال دستگاه‌های اجرایی در ساماندهی سواحل این شهرستان گفت: سالم سازی محیط شنا گاه‌ها توسط محیط زیست، بهداشت و شهرداری انجام شود و حتی شهرداری‌ها پرچم‌ها و تابلوهای مورد نیاز را با بالاترین کیفیت برای مدت طولانی نصب کنند.

اسدی بر عدم ورود چهار چرخ‌ها به منطقه شنا گاه‌ها، راه اندازی دوره‌های آموزش غریق نجات در مدارس و دانشگاه‌ها، ساماندهی قایق‌ها و لنج‌های تفریحی با مجوز رسمی و ورزش‌های آبی و مشخص کردن شنا گاه‌های امن تاکید کرد.

وی بیان کرد: نمازخانه‌های واقع در کنار ساحل توسط شهرداری‌ها و به کمک ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی در جهت استفاده همشهریان و مسافران راه اندازی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *