چ٫ اردیبهشت ۱۲ام, ۱۴۰۳

تاریخ برگزاری دهمین جشنواره ملی گردشگری و صنایع دستی در تبریز

رئیس اداره گردشگری و میراث فرهنگی آذربایجان شرقی اعلام کرد: دهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی کشور با حضور هنرمندان سراسر کشور از ۲۶ تا ۲۹ مهرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش توریسم اینترنشنال،رشید رجب پور رئیس کانون تشکل‌های گردشگری آذربایجان شرقی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: دومین نمایشگاه بین المللی گردشگری تبریز در قالب ۱۶۰ غرفه باحضور استان‌های مختلف کشور و نیز چند کشور خارجی همچون عراق، ارمنستان، ترکیه و جمهوری آذربایجان از ۲۶ تا ۲۹ مهرماه برگزار می‌شود.

رجب پور با تاکید بر اینکه بازاریابی و تبلیغات اصلی ترین هدف گذاری در برگزاری نمایشگاه گردشگری است، ادامه داد: گردشگری سلامت، طبیعت گردی، تاریخی و فرهنگی از محورهای اصلی و مهم نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تبریز است.

رجب پور برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری تبریز را عامل مهم و تأثیرگذار در معرفی ظرفیت‌ها، استعدادها و آثار و جاذبه‌های گردشگری آذربایجان شرقی دانست.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در توسعه صنعت گردشگری ابراز داشت: هرگونه اقدام و برنامه‌ریزی در این حوزه مهم، اقتصادی و سودآور بدون حضور و همراهی رسانه‌ها ممکن نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *