چ٫ اردیبهشت ۱۲ام, ۱۴۰۳

ثبت ۹ جشنواره محلی همدان در تقویم گردشگری کشور

رئیس اداره گردشگری و میراث فرهنگی همدان اعلام کرد: ۹ مورد از جشنواره های محلی استان در تقویم گردشگری کشور به ثبت رسیدند.

به گزارش توریسم اینترنشنال،علی خاکسار در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه ثبت رویدادهای گردشگری در دستور کار این اداره کل قرار دارد، اظهار کرد: ثبت ۳۰ رویداد گردشگری استان در دستور کار قرار گرفته که تاکنون ۹ رویداد ثبت استانی و منطقه‌ای شده است.

وی افزود: جشنواره فرش دستباف تویسرکان، خوشه برتر ملایر، شیره‌پزی مانیزان، جشنواره آلو روستای ملحمدره اسدآباد، جشنواره سیب نهاوند، جشنواره آلبالو زنگنه، مبل و منبت اشترمل، گرامیداشت مقام میررضی‌الدین آرتیمانی و گردو تکانی تویسرکان این رویدادها هستند.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان با بیان اینکه رویدادهای گردشگری محرکی مهم در صنعت گردشگری استان هستند، گفت: در برنامه‌های توسعه و بازاریابی بسیاری از مقاصد نقش مؤثر و برجسته‌ای ایفا می‌کنند و برای رقابت‌پذیری مقصد اهمیت زیادی دارند.

خاکسار خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل در سطوح استانی، منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی و پس از تکمیل مدارک مورد نیاز، به دبیرخانه ثبت رویدادهای گردشگری ارسال شده و به ثبت می‌رسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *