د٫ اردیبهشت ۲۴ام, ۱۴۰۳

تاکید استاندار گیلان بر رعایت استاندارد های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری

استاندار گیلان در نشستی گفت: با هرگونه سختگیری بی‌مورد در رابطه با سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استان برخورد خواهد شد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، اسدالله عباسی پیش از ظهر جمعه در نشست بررسی مشکلات شهرستان آستانه اشرفیه، اظهار کرد: ظلم و ستم صهیونیست ها علیه مردم بی گناه غزه و فلسطین ظلم علیه بشریت و جامعه انسانی است.

وی با اشاره به مساله آرد و نان در آستانه اشرفیه افزود: رسیدگی به مشکلات مردم که از اولویت های دولت سیزدهم است باید در گیلان پیاده سازی شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه مشکل کمبود آرد و نان در برخی نقاط استان پذیرفته نیست، گفت: بررسی زوایای مختلف مساله آرد و نان آستانه اشرفیه در دستور کار قرار گیرد.

عباسی با انتقاد از عملکرد ضعیف فرماندار آستانه اشرفیه در ساماندهی مساله آرد و نان بیان کرد: این مساله قبل از حضور من باید در شهرستان حل می شد ما نسبت به مسوولیت و عملکردمان باید پاسخگوی مردم باشیم.

وی با بیان اینکه در تبیین عملکردها روایتگر اول باشید، افزود: قبل از اینکه دشمن دنبال بهره برداری و بهره وری باشد باید خودمان راوی اول باشیم.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات مردم از سوی مسوولان بیان کرد: حل مشکلات و مطالبات مردمی باید در صدر کارهای مسوولان قرار گیرد.

عباسی با بیان اینکه آستانه اشرفیه قابلیت گردشگری مذهبی دارد، گفت: نیازها و امکانات زائرین، گردشگران و شهروندان آستانه اشرفیه تامین شود.

وی با بیان اینکه آستانه اشرفیه هدف گردشگری مذهبی قرار می گیرد، افزود: رایزنی ها ونشست های خوبی با سفیر ایران در عراق و سفیر عراق در ایران صورت گرفته است تا آستانه اشرفیه به هدف گردشگری زیارتی و مذهبی تبدیل شود.

استاندار گیلان از برادرخواندگی امامزاده ابراهیم (ع) کوفه و امام زاده سیدجلال الدین اشرف (ع) آستانه اشرفیه خبر داد و اضافه کرد: با انجام این کار آستانه اشرفیه به قطب گردشگری مذهبی گیلان تبدیل می شود.

عباسی با انتقاد از وضعیت کنارگذر آستانه اشرفیه و لاهیجان بیان کرد: هیچ بن بستی در دولت سیزدهم وجود ندارد و باید تمام تلاشمان را در راستای گره گشایی و حل مشکلات به کار گیریم.

وی با تاکید بر لزوم همکاری با بخش خصوصی و تقویت سرمایه گذاری در حوزه های مختلف افزود: حمایت از سرمایه گذار در راستای اشتغالزایی و تولید مورد تاکید دولت سیزدهم است و سخت گیری برای سرمایه گذاران در گیلان پذیرفته نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *