ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

تاکید رئیس اداره گردشگری سمنان بر کیفیت ارائه خدمات به گردشگران نوروزی

رئیس اداره گردشگری و میراث فرهنگی سمنان گفت: در ایام نوروز برای بهبود و ارتقا کیفیت خدمات رسانی به گردشگران باید اطلاع رسانی در سطح گسترده‌ای صورت گیرد.

به گزارش توریسم‌اینترنشنال، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم زاده روز چهارشنبه ۹ اسفندماه ۱۴۰۲ در نخستین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد خدمات سفر استان سمنان گفت: یکی از مهم‌ترین ارکان برای دریافت هرچه بهتر خدمات و اطلاع یافتن از ویژه‌برنامه‌های ایام نوروز و ماه مبارک رمضان توسط مسافران و زائران در استان سمنان فعالیت کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد خدمات سفر استان سمنان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: برای آگاهی بخشی به مسافران و زائران در ایام نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد خدمات سفر استان سمنان در بستر فضای مجازی و رسانه‌ای در جهت معرفی و استفاده از ظرفیت‌های تاریخی، گردشگری و اماکن مذهبی به‌طور ویژه در راستای جذب گردشگر و افزایش مدت ماندگاری مسافر در استان نقش‌آفرینی می‌کند.

امیر کرم‌زاده با تأکید بر اینکه گردشگران باید اطلاعات کاملی از نقاط گردشگری، تأسیسات گردشگری و ویژه‌برنامه‌های نوروزی داشته باشند، گفت: در ایام‌ نوروز اطلاعات مراکز و برنامه‌های فرهنگی، گردشگری و تفریحی استان به‌صورت روزانه در اختیار رسانه‌های استان قرار می‌گیرد تا با اطلاع‌رسانی گسترده به‌آسانی تمامی مسافران و گردشگران به آن دسترسی داشته باشند.

او افزود: نیاز است تا با برنامه‌ریزی ﺑﺮای ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﻣﺘﻤﺮکز و مشترک ﺑﺎ ﻧﻈﺎرت ﺳﺘﺎد اجرایی خدمات سفر استان از ﺟﻠﻮگیری از ﻣـﻮازی کـﺎری در فعالیت‌های اطلاع‌رسانی جلوگیری شود و اخبار گردشگری به‌صورت متحدالشکل منتشر شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز باید ﻫﻤﺎﻫنگی ﺑﺎ ﺳﺎﯾﺮ کمیته‌ها ﺑﺮای ﺗﺪارک مکان‌های ﻣﻨﺎﺳـﺐ ﺑـﺮای اﻗﺎﻣـﻪ ﻧﻤـﺎز در نظر گرفته شود.

امیر کرم زاده افزود: از دیگر وظایف این کمیته انجام تبلیغات محیطی ﺑﺎ ﻣﻀﺎﻣﯿﻦ ﺧﻮش آمدگویی، ﻣﻌﺮفی و اﻋﻼم برنامه‌های فرهنگی، توصیه‌ها و هشدارهای زیست‌محیطی، انتظامی و بهداشتی و ﻧﺼﺐ در ورودی شهرها، مراکز اسکان مسافران، جاذبه‌های گردشگری نقاط پرتردد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *