ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

تاکید وزیر ورزش و جوانان بر ظرفیت های توریسم ورزشی “کوهدشت”

وزیر ورزش و جوانان کشورمان در موضع گیری به ظرفیت های قابل توجه شهر کوهدشت در عرصه توریسم ورزشی و همچنین بوم گردی اشاره کرده است.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛حمید سجادی، در شورای اداری شهرستان کوهدشت، اظهار کرد: این شهرستان از ظرفیت های گردشگری فوق‌العاده‌ای در حوزه بوم گردی و توریسم ورزشی برخوردار است.

سجادی بیان کرد: کوهدشت ظرفیت گردشگری خوبی در زمینه بوم‌گردی و ورزشی دارد، یکی از قول‌هایی که من می‌دهم این است که ظرفیت‌های استان به‌ویژه شهرستان کوهدشت را با وزیر گردشگری مرور کنیم و حتماً بُعد ورزشی آن را تقویت کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این‌که سعی ما این است که ورزش‌های همگانی را بهتر از گذشته برنامه‌ریزی کنیم، عنوان کرد: سعی داریم ظرفیت میزبانی را بالا ببریم، تلاش داریم میزبانی برخی رشته‌های ورزشی را به شهرستان کوهدشت بیاوریم که اثرات ارزشمندی دارد.

وی عنوان کرد: در خیلی از میزبانی‌ها، به خاطر اینکه میزبان باشیم خودمان را تجهیز می‌کنیم که همین کار نوآوری را به همراه دارد، در حال حاضر نیز روال اینگونه است که تجهیزاتی را که برای میزبانی به هر شهرستانی می‌فرستیم می‌گذاریم همانجا بمانند.

 

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *