ج٫ اردیبهشت ۲۱ام, ۱۴۰۳

ترسناک‌ترین بیمارستان جهان که محل ارواح شیطانی است/ تصاویر

به رفتن به این مکان متروک، روح خود را به تسخیر شیطان در می‌آورید.

به گزارش توریسم اینترنشنال،وقتی نام ترسناک‌ترین بیمارستان جهان به میان می‌آید، نام بیمارستان تسخیر شده بایبری امریکا می‌درخشد! حتی خرابه‌های به جا مانده از بیمارستان هم، شما را به سوی ارواح شیطانی فرا می‌خواند. مجله گردشگری دلتا در این مقاله، به معرفی این بیمارستان شوم پرداخته است.

ترسناک‌ترین بیمارستان جهان

بایبری کجاست؟

در ایالت پنسیلوانیا، در بخش شمال شرقی فیلادلفیا محله‌ای عجیب به نام بایبری وجود دارد. بایبری یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایالت فیلادلفیاست که در سال ۱۸۵۴ رسما نام شهر را به خود گرفت و در تاریخ ایالت متحده امریکا ثبت شد. این شهر از زمان تاسیسش تا کنون یکی از عجیب‌ترین شهرهای امریکا بوده که همیشه میزبان اتفاقات ترسناک و غیر منتظره بوده است.

سوئدی‌ها در قرن هفدهم اولین کسانی بودند که در این منطقه سکونت یافتند. در سال ۱۶۷۵ چهار  برادر جوان به نام‌های ناتانیل، توماس، دانیل و ویلیام والتون، سند زمین‌های بی مالک این منطقه را به نام خود زدند.

مواظب باشید! برادران والتون را با برادران دالتون اشتباه نگیرید. برادران والتون مهاجرانی از انگلیس بودند که تنها به دنبال جست‌و‌جوی طلا و زمین، از خانه و کاشانه خود راهی سرزمین وحشی امریکا شده بودند. آنها زمین‌های اطراف رود دلاور را برای سکونت خود برگزیدند به امید اینکه در آبهای این رود طلا پیدا کنند. آنها بعدها نام این سرزمین را به افتخار شهر بومی خود، در نزدیکی بریستول، در انگلستان، بایبری گذاشتند. سال‌ها گذشت تا بایبری به سرزمین زادگاه کسانی همچون بنجامین راش، امضا کننده اعلامیه استقلال امریکا تبدیل شود.

بیمارستان جهان خانه شیطان معروف

بایبری، یکی از ترسناک‌ترین بیمارستان‌های جهان

بیمارستان متروکه روانی بایبری، جز ترسناک‌ترین بیمارستان‌های جهان است که به دلیل روش‌های عجیب و ترسناک درمانی‌اش به شهرت جهانی رسیده بود. این بیمارستان در سال ۱۹۰۷ تاسیـس شد و عمـدتا با آدم‌های دیوانـه‌ای که اقـدام به جنایـت و آدمکشی، کرده بودند سرو کار داشت.

از سال ۱۹۱۱ تا سال ۱۹۹۰، زمانی که کشورهای مشترک المنافع به طور رسمی آن را تعطیل کردند، بیمارستان دولتی فیلادلفیا، معروف به بایبری، خانه هزاران بیمار روانی بود. با این وجود در سال‌های اولیه تاسیس این بیمارستان، روستاییانی که از روستاها و شهرهای کوچک راهی شهرهای بزرگ و در حال رشد می‌شدند، این بیمارستان را به عنوان خانه و مکان مسکونی خود، با دریافت خدمات درمانی اندکی انتخاب می‌کردند.

ظرفیت یکی از ترسناک‌ترین بیمارستان‌های جهان در سال ۱۹۶۰ به حدود هفت هزار نفر جمعیت رسیده بود. در سال ۱۹۹۰ و به دنبال وضعیـت نـامناسب امکانـات و عـدم تامیـن نیـازهای بیماران و نیز به دلیل رفتار غیـر انسانـی که با آنان صورت می‌گرفت، این بیمارستان به موجب قانـون تعطیـل شد. با گذشت سال‌ها از ساختمان این بیمارستان چیزی جز یک متروکه باقی نمانده بود.

ترسناک‌ترین بیمارستان جهان که به خانه شیطان معروف است + تصاویر

شرایط بسیار وحشتناک این بیمارستان در زمان فعالیتش، شبیه اردوگاه کار اجباری نازی‌ها بود. اذیت و آزارها و شکنجه‌های کارکنان بیمارستان با بیماران زبان‌زد همه شده بود و زنان بیمار از دست درمانگران امنیت و آسایش روحی و جسمی نداشتند. تجاوز تنها یکی از رفتارهای وحشیانه کارکنان بیمارستان با زنان بود. عکس‌های دلخراشی از قطع عضو بیماران، حتی توسط خودشان به بیرون درز می‌کرد. شکنجه‌های روحی باعث می‌شد بیماران حتی اقدام ب به قتل بکدیگر کنند. اجساد بسیاری از آن‌ها تا سال‌ها بعد از مرگ‌شان هم پیدا نمی‌شد. مردم شهر بایبری هر روز صبح خود را با یک خبر ترسناک و دلخراش از بیمارستان شروع می‌کردند.

حتی بعد از تعطیلی یکی از ترسناک‌ترین بیمارستان‌های جهان، باز هم مردم این منطقه آسایش نداشتند. محلی‌ها هر روز گزارش‌های مبنی بر شنیدن صدای جیغ و ارواح شیطانی می‌دادند. در نهایت در سال ۲۰۰۶ و به دنبال گسترش اخباری مبنی بر رویت ارواح شیـطانی در این ناحیـه، این ساختمـان برای همیشه تخریـب شد! ولی مردم هنوز هم صدای ارواح شیطانی و آدم‌های بی‌گناه به قتل رسیده در بیمارستان روانی بایبری را می‌شنوند.

بیشتر بخوانید:

۱۵ کاری که پیش از سفر باید انجام دهید

انسان تنها چند قدم با جاودان شدن فاصله دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *