پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

تشکیل “اتاق فکر گردشگری” در استان کرمان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از تشکیل “اتاق فکر گردشگری” در این استان خبر داد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ فریدون فعالی در نخستین نشست اتاق فکر استان کرمان اظهار کرد: بهره‌گیری از تجربیات و مهارتها، بازجذب نخبگان گردشگری و استفاده از ظرفیت افراد ایده‌پرداز و نوآور، تبادل افکار، بیان آرا، عقاید و همچنین تصمیم‌سازی و ارائه راهکارهای خلاقانه عملی در راستای بهبود فرایندهای موجود به ویژه در دوران پسا کرونا از اهداف تشکیل اتاق فکر گردشگری استان کرمان به شمار می‌رود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر صنعت گردشگری کرمان با مسایل و مشکلات متعددی دست به گریبان است افزود: باید با اشتراک‌گذاری تجربیات و مهارت‌ها راهکارهای مناسب برای عبور از این مسایل اتخاذ و در سطح ملی و استانی به مدیران تصمیم ساز ارائه و پیشنهاد شود.
وی با اشاره به اینکه درهای اتاق فکر گردشگری کرمان بر روی صاحبان فکر و نوآوری باز است بیان کرد: بدون شک در این اتاق به نقش و ظرفیت نخبگان در گفتمان گردشگری استان کرمان بیش از گذشته توجه خواهد شد.
فعالی با دعوت از دانشجویان، اساتید دانشگاه، پژوهشگران، صاحب‌نظران، کارآفرینان و مدیران و فعالان صنعت گردشگری برای عضویت در اتاق فکر گردشگری استان کرمان خاطرنشان کرد: می‌توان با اشتراک‌گذاری مهارت‌ها، تجربیات، خلاقیت‌ها و دانش و تخصص در مسیر توسعه صنعت گردشگری دیار کریمان گام‌های موثری برداشت.

 

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *