چ٫ اردیبهشت ۵ام, ۱۴۰۳

تلاش برای هوشمندسازی مراکز گردشگری شیراز برای ارائه خدمات بیشتر به مسافران

رئیس کمیته هوشمندسازی شورای شهر شیراز به هوشمندسازی مراکز گردشگری شهر به منظور راحتی مسافران و ارائه خدمات بیشتر تاکید کرد.

به گزارش توریسم اینترنشنال،مهدی نصیری با بیان اینکه مدیریت مطلوب شهری در راستای کسب رضایت مردم و ارائه خدمات بهینه جز با اتخاذ سیاست‌های هوشمندسازی به سرانجام و نتیجه نخواهد رسید، افزود: استفاده از ظرفیت‌های هوشمندسازی از اهدافی‌ست که نقش برجسته در بحث تکریم مردم و ارائه خدمات خواهد داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از شورای شهر شیراز، نصیری ادامه داد: در همین راستا، و توجه ویژه در ایام نوروز به مقوله گردشگری که اطلاعات محور می باشد، و برای راهنمایی و ارائه خدمات بهینه و بهتر به میهمانان و مسافران نوروزی کلانشهر شیراز با استفاده از ظرفیت هوشمندسازی از جمله ارائه و ارسال نقشه هوشمند شیراز و ارائه خدمات الکترونیکی با سامانه ۱۳۷ شرایط بهتری برای مسافران نوروزی فراهم شده است.

نصیری گفت: با استفاده از این سامانه در بدو ورود مسافران و زائران به سومین حرم اهل بیت(ع) لینک نقشه هوشمند شیراز بر روی گوشی تلفن همراه آنها ارسال خواهد شد و همچنین گردشگرانی که با سامانه ۱۳۷ از طریق تماس تلفنی یا نرم افزار سرو ارتباط برقرار کنند به صورت خودکار خدمات مورد نیاز انها و معرفی خدمات هوشمند از جمله نقشه هوشمند شیراز در اختیار انها قرار می‌گیرد.

او افزود: با به روز رسانی‌های انجام شده در این سامانه، ۳۰ لایه اطلاعاتی مورد نیاز بر روی نقشه هوشمند شیراز بارگذاری شده است که می‌توان به جدول اماکن تاریخی گردشگری اقامتی، پارکینگ ها، فعالیت های فرهنگی در سطح شهر، مسیریابی و ترافیک شهر، ایستگاهها و مسیرهای اتوبوس و مترو، بازارها و … اشاره کرد.

رئیس کمیته هوشمندسازی شورای شهر شیراز ادامه داد: با استفاده از این سامانه مسافران می‌توانند با خیالی آسوده به انتخاب بهترین مسیر به راحتی با صرف وقت کمتر به اماکن و مکانهای مورد نظر خود برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *