ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

توجه ویژه گردشگران خارجی به موزه دفاع مقدس خرمشهر

نزدیک به ۳۰۷ نفر از گردشگران خارجی طی دو ماه گذشته از موزه دفاع مقدس خرمشهر بازدید کرده اند. این موزه در ایام مربوط به برگزاری اردوهای راهیان نور همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: موزه دفاع مقدس خرمشهر از پربازدیدترین موزه‌های کشور است که هم میزبان هموطنان عزیزمان از سراسر کشور است و هم شاهد حضور گردشگران مختلف خارجی در این مرکز فرهنگی هستیم.

هر ساله خیل عظیمی از زائران خارجی و داخلی همزمان با ایام راهیان‌نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور حضور پیدا می‌کنند.

سردار عبدالرضا حاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در این رابطه اظهار کرد: در دو ماه گذشته بیش از ۳۲ زائر راهیان‌نور در موزه جنگ خرمشهر حضور پیدا کردند.

وی عنوان کرد: در حین این بازدیدها ۳۰۷ گردشگر خارجی نیز در این مرکز دفاع مقدس حضور پیدا کرده و از نزدیک با آثار و مشخصات جنگ آشنا شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: موزه دفاع مقدس خرمشهر از پربازدیدترین موزه‌های کشور است که هم میزبان هموطنان عزیزمان از سراسر کشور است و هم شاهد حضور گردشگران مختلف خارجی در این مرکز فرهنگی هستیم.

حاجتی بیان کرد: گردشگران خارجی که از موزه بازدید می‌کنند بسیار تحت تاثیر محتوا و البته مظلومیت ملت ایران در جنگ تحمیلی قرار می‌گیرند و می‌توانند بهترین سفیران برای حقانیت ملت ما در مبارزه با رژیم بعث عراق و اربابان آنها در سطح بین المللی باشند.

وی عنوان کرد: موزه دفاع مقدس خرمشهر در ایام راهیان نور تعطیلی ندارد و همکاران جهادی ما و دیگر خادمین شهدا و حوزه دفاع مقدس تا زمانی که زائرین و کاروان ها قصد بازدید از موزه را داشته باشند، در خدمت هموطنان عزیز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *