پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

برگزاری نمایشگاه فیلم و عکس در نرماشیر

همرمان با فرارسیدن ایام نوروز نمایشگاهی از جاذبه های گردشگری شهرستان نرماشیر واقع در استان کرمان در قالب عکس و فیلم برگزار می شود.

به گزارش توریسم اینترنشنال، مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نرماشیر گفت: «به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز ۱۴۰۱ نمایشگاهی از فیلم و عکس‌های جاذبه‌های گردشگری این شهرستان برپا می‌شود».

محمدرضا منصوری به برگزاری جلسه ستاد خدمات سفر نوروز ۱۴۰۱ شهرستان نرماشیر با حضور مدیران مربوطه اشاره کرد و افزود: «با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در محور ترانزیتی زاهدان – چابهار و همچنین وجود جاذبه‌های فراوان تاریخی و طبیعی این شهرستان نرماشیر می‌توان پیش‌بینی کرد گردشگران و مسافران زیادی وارد این منطقه شوند».

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نرماشیر اظهار کرد: «ورود گردشگران فرصت مناسبی برای معرفی آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی این شهرستان خواهد بود که مقدمات آن در حال آماده‌سازی است».

او در ادامه از راه‌اندازی بازارچه‌ صنایع‌دستی در شهرستان نرماشیر خبر داد و گفت: «این نمایشگاه برای عرضه و فروش انواع مختلف صنایع‌دستی برپا می‌شود که موجب رونق اقتصادی برای فعالان و هنرمندان خواهد شد».

منصوری با بیان اینکه در ایام نوروز ۱۴۰۱ همکاری و همراهی راهنمایان گردشگری را خواهیم داشت و اجرای تورهای نرماشیرگردی را در اولویت کار داریم خاطرنشان کرد: «پاک‌سازی و تنظیف مسیرهای گردشگری روستایی به منظور استقبال از گردشگران ومسافران از اقداماتی است که در حال اجرا است».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *