د٫ اردیبهشت ۱۰ام, ۱۴۰۳
شهرداری تهران

تورهای سهمیه ای برای کارکنان شهرداری

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد : تا کنون بیش از ۱۰ هزار نفر از کارکنان از تسهیلات گردشگری بهره مند شده اند.

به گزارش توریسم اینترنشنال،محمد بنی حسن مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران اظهارداشت: لزوم ارتقاء سطح رفاه و نشاط اجتماعی کارکنان، برنامه ریزی جهت اجرای تورهای تفریحی و گردشگری را ضروری ساخته و بر همین اساس  برگزاری اردوهای تفریحی به عنوان مهمترین سیاست‌های رفاهی این دوره اداره کل است که خوشبختانه تاکنون با رضایت حداکثری جامعه هدف توام بوده است.

وی همچنین برپایی تور یک روزه گردشگری درکه با محوریت کوهپیمایی هفتگی را متذکر شد و اظهارداشت: انشاالله از این پس و براساس درخواست واحد‌های رفاهی هر هفته یکی از واحد‌های تابعه و خانواده آنها در کوهپیمایی هفتگی کارکنان شهرداری تهران حضور خواهند داشت.

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در ادامه برگزاری تورهای گردشگری پس از وقفه دو ساله به دلیل محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا به مقصد مشهد مقدس، شمال و سرعین را یادآور شد و گفت: بر اساس آخرین آمار بیش از ۷۰۰۰ نفر از کارکنان و خانواده آنها از تابستان امسال تاکنون به مشهد مقدس و ۱۷۵۰ نفر دیگر نیز به سرعین اعزام شده اند.

 بنی حسن با تاکید بر تداوم اجرای تورهای گردشگری تصریح کرد: ۱۷۵۰ نفر از کارکنان شهرداری تهران و خانواده آنها نیز از تور گردشگری سرعین بهره مند شده اند.

به گفته مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات شهری شهرداری تهران از آغاز تورهای سهمیه ای تاکنون بیش از ۳۰۰۰ نفر از کارکنان شهرداری از این تورهای برخوردار شده اند که با توجه به تداوم آن سایر کارکنان مناطق و واحد‌های ستادی مشمول می توانند با مراجعه به سامانه میزکار از خدمات مذکور برخوردار شوند.

 بنی حسن در پایان تصریح کرد: بیش از ۲۴۰۰ نفر نیز از اردوی یک روزه فشم برخوردار شدند که البته این اردو مشمول اردوهای سهمیه ای نخواهد بود.

وی بیان داشت: کارکنان شهرداری تهران و خانواده آنها می توانند پس از ثبت درخواست هر پنج شنبه از اردوی یک روزه قم و جمکران بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید:

ایجاد سازمان گردشگری شهرداری تهران

انتصاب مدیر جدید مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *