پ٫ اردیبهشت ۲۰ام, ۱۴۰۳

جاذبه های گردشگری آرادان مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار نگرفته است

فرماندار شهرستان آرادان گفت: ظرفیت های انبوه گردشگری شهرستان در انتظار حمایت سرمایه‌گذاران خصوصی است.

به گزارش توریسم‌اینترنشنال، محمود قدرتی  سرپرست فرمانداری آرادان گفت: سابقه تاریخی آرادان به دوره ساسانیان برمی‌گردد و این ظرفیت فرصتی برای رونق گردشگری و بهبود معیشت اهالی این دیار است.

وی بیان کرد: شمال آرادان بخش رامه کوهستانی و از جاذبه‌های طبیعی این شهرستان محسوب می‌شود، اما یکی از مشکلات مهم در این بخش زیرساخت‌ها از جمله راه است که در دولت سیزدهم اعتبارات خوبی در این زمینه در نظر گرفته شده است.

این مسوول اضافه کرد: طرح تعریض محور آرادان به سمت روستای رامه و قالی‌باف، تقویت زیرساخت برق، مخابرات و فیبرنوری در این شهرستان در دولت سیزدهم در حال انجام است.

سرپرست فرمانداری آرادان گفت: امسال گازرسانی به روستای چارطاق این شهرستان با وجود صعب العبور بودن، به همت دولت سیزدهم در دست اجرا است.

وی اضافه کرد: آرادان از جنوب با کویر همسایه است و بخشی از پارک ملی کویر در این شهرستان قرار دارد که نامه‌نگاری‌هایی انجام شده تا بتوان با تامین زیرساخت مناسب از جمله جاده و رفع محدودیت، امکان ورود به این پارک از محدوده آرادان به منظور رونق گردشگری فراهم شود.

قدرتی تصریح کرد: تماشای حیات‌وحش، کویر و زیست تک‌سم علف‌خوار یعنی گورخر آسیایی از جمله جاذبه‌های پارک ملی کویر است که اگر زیرساخت‌های مختلف از جمله راه تامین شود، می‌توان به رونق گردشگری در این بخش امیدوار بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *