ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳

جاذبه های گردشگری اردبیل از طریق بیلبورد ها به گردشگران معرفی می‌شوند

معاون رئیس اداره گردشگری و میراث فرهنگی اردبیل گفت: برای معرفی هرچه بهتر جاذبه های گردشگری استان به مسافران، جاذبه های توریستی از طریق بیلبورد ها معرفی خواهند شد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، یحیی نجار قابل بعد از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: معرفی جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل در تابلوهای اطلاع رسانی جدید ظرف یک ماه آینده بروزرسانی و معرفی می‌شوند.

وی افزود: ۱۰۰ تابلوی معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در سال‌های گذشته نصب شده‌اند که این تابلوها بروزرسانی خواهند شد و علاوه بر آن نیز تابلوهای جدید در محل‌های شناسایی شده نصب می‌شوند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع استان اردبیل بیان کرد: همچنین طبق تفاهم‌نامه وزارت میراث‌فرهنگی و وزارت راه و شهرسازی محل احداث چهار بیلبورد معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در محورهای مواصلاتی شناسایی و با همکاری بخش خصوصی این بیلبوردها نیز نصب خواهند شد.

نجارقابل با اشاره به ضرورت معرفی مناسب جاذبه‌های گردشگری استان در قالب‌های مختلف، ادامه داد: نصب و بروزرسانی این تابلوها با هدف ارائه اطلاعات و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان به گردشگران ورودی در محل این جاذبه‌ها و در مسیرهای دسترسی انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *