ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

جاذبه های گردشگری کنارک درحال آماده شدن برای بازدید مسافرین نوروزی هستند

رئیس اداره گردشگری و میراث فرهنگی کنارک اعلام کرد: در حال برنامه‌ریزی برای آماده کردن ظرفیت های گردشگری شهرستان به منظور پذیرایی از گردشگران نوروزی هستیم.

طاهر میرزایی از برگزاری اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر ۱۴۰۳ شهرستان کنارک در بخش کهیر با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، بخشدار، اعضای شورای اسلامی، دهیار‌های کهیر، بندر تنگ، چگرا دانی لاش، تران، کم شهر و اعضای شورای بخش، فرماندهان سپاه، نیروی انتظامی، دریابانی و مدیران اورژانس و اداره راه در سالن جلسات بخش کهیر خبر داد و بیان کرد: این اقدام پیرامون نحوه خدمات‌رسانی در خور شأن به مسافران نوروزی انجام شد.

وی افزود: بخش کهیر و بندر تُنگ به‌عنوان روستا‌های هدف گردشگری دارای بیشترین جاذبه‌های طبیعی مانند گل‌افشان‌ها، تلاقی کویر و دریا، باغات کهیر و همچنین ساحل بکر و زیبای بندر تنگ هستند که کلکسیونی از ظرفیت‌های خدادادی را دارند و همواره میزبان خوبی برای گردشگران و مسافران از اکثر نقاط کشور محسوب می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کنارک ادامه داد: در این جلسه مقرر شد اداره میراث‌فرهنگی نسبت به نصب بنر و تابلو‌های خوش آمد گویی و برپایی سفره هفت‌سین در ورودی روستا‌های هدف گردشگری بندر تنگ و کهیر اقدام کند و موضوع نظافت، بهداشت و تمیزی این مکان‌ها نیز در اولویت کار باشد.

به گفته وی، اداره بهداشت و درمان نیز مکلف شد تا نسبت به بازدید و نظارت منظم از نانوایی‌ها، مجتمع‌های گردشگری، پمپ‌بنزین‌ها و سوپرمارکت‌ها حسب وظایف ذاتی خود اقدام کند تا مسافران و گردشگران در این زمینه‌ها دچار مشکل نشوند.

میرزایی تصریح کرد: ساماندهی پمپ‌بنزین‌ها، باز بودن نمازخانه‌ها و فعال‌بودن و نظافت کامل سرویس‌های بهداشتی در جایگاه‌های سوخت و سایر اماکن نیز جزو مصوبات این جلسه بود که قرار است تا اتمام مدت سفر‌های نوروزی، جلسات برنامه‌ریزی به طور منظم و دایم برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *