ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

جشنواره چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی فرصتی مناسب برای جلب کردن نظر گردشگران به سوی قزوین است

رئیس اداره گردشگری و میراث فرهنگی قزوین از برگزاری جشنواره چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی در این استان خبر داد و گفت: این رویداد موقعیتی مناسب برای آشنا کردن گردشگران داخلی با جادبه های بیشمار استان است.

به گزارش توریسم اینترنشنال، نشست خبری دومین جشنواره چند رسانه‌ای میراث فرهنگی با حضور دبیر اجرایی جشنواره و مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین بعد از ظهر امروز در کاخ نیاوران برگزار شد.

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین در این نشست در سخنانی گفت: قزوین ۱۸۰۰ سال پیش شهر شد و آثار تاریخی بسیار زیادی را در دل خود جای داده است. خیلی خوشحال هستیم که این جشنواره در استان برگزار خواهد شد تا از این طریق بتوانیم تاریخ، فرهنگ و هنر قزوین را به مردم معرفی کنیم.

وی افزود: از چهارشنبه هشتم آذرماه میزبان این جشنواره هستیم. اجرای برنامه‌ها در اماکن تاریخی قزوین خواهد بود که به‌عنوان مثال کاروانسرای سعدالسلطنه به‌عنوان محلی برای نمایش آثار هنری و نمایشی انتخاب شده است.

خزائلی اضافه کرد: در مراسم افتتاحیه جشنواره از تعدادی از مفاخر ایران که اهل قزوین هستند تجلیل می‌شوند و در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته آینده و در زمان برگزاری جشنواره، میزبان تورهای گردشگری خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *