ج٫ اردیبهشت ۱۴ام, ۱۴۰۳
نمایشگاه فیتور اسپانیا

حضور نمایندگان ایرانی در نمایشگاه گردشگری فیتور ۲۰۲۳ مادرید

فعالان گردشگری ایران خود را برای حضور در چهل و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور ۲۰۲۳ مادرید اسپانیا آماده می‌کنند.

به گزارش توریسم اینترنشنال، فعالان، نمایندگان صنوف و کنشگران صنعت گردشگری ایران به همت کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با حضور در چهل‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور ۲۰۲۳ مادرید اسپانیا، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و جاذبه‌های گردشگری ایران را به جهانیان معرفی می‌کنند.
این نمایشگاه  با شعار “ما گردشگر هستیم به دنیا اهمیت می‌دهیم”،   شامل کنفرانس‌ها و سمینار‌هایی برای  رفع مشکلات و توسعه صنعت گردشگری است که  امسال از ۲۸ دی (۱۸ ژانویه ۲۰۲۳) تا ۲ بهمن، به مدت پنج روز در مرکز نمایشگاه‌های شهر مادرید برپا خواهد شد.
در این نمایشگاه غرفه‌ای به مساحت حدود ۲۰۰ متر مربع برای معرفی شایسته جاذبه‌ها و ظرفیت‌های بی‌شمار گردشگری ایران در اختیار نمایندگان کشورمان قرار خواهد داشت.
کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی مأموریت دارد تا برای چهاردهمین سال، به‌عنوان نماینده وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، زمینه مناسب برای حضور فعالان صنعت گردشگری ایران در این رویداد بین‌المللی را فراهم کند.
تاکنون فراخوان عمومی و دعوت از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، هتل‌ها، مراکز اقامتی و تفریحی و فعالان صنعت گردشگری، ثبت‌نام از متقاضیان، جانمایی و خرید غرفه، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و تخصصی، طراحی غرفه برای حضور قدرتمند ایران،   انجام شده است.
برگزاری شب ایرانی، دعوت از تور اپراتورها، اجرای موسیقی اقوام ایرانی، کارگاه تولید صنایع دستی و خطاطی، عرضه سوغات و صنایع‌دستی، برپایی چایخانه ایرانی، نمایش فیلم‌های سه‌بعدی بنا‌های تاریخی و گردشگری با استفاده از دوربین‌های واقعیت مجازی و انتشار ویژه‌نامه تخصصی، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای اجرا در غرفه ایران است.
آشنایی با آخرین دستاورد‌ها و نوآوری‌های ارائه شده در صنعت گردشگری، جمع آوری و تبادل اطلاعات و تجربیات تجاری، حفظ ارتباط با مشتریان فعلی و آغاز ارتباط با مشتریان جدید، شناسایی مقاصد جدید گردشگری، آشنایی با الگو‌های کاربردی برندسازی از مهمترین اهداف حضور در این دوره از فیتور اسپانیا اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *