س٫ اردیبهشت ۴ام, ۱۴۰۳
آبشار یاسوج

درخواست همکاری شهرداری یاسوج از خودروهای پلاک ۴۹

به علت افزایش حضور گردشگران در شهر یاسج و منطقه پارک گردشگری آبشار این شهر ازدحام خودرو هم افزایش یافته و شهرداری به دنبال ساماندهی این شرایط از خودروهای پلاک ۴۹ درخواست همکاری کرده است.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ این روزها و در فصل تابستان شهر یاسوج یا همان پایتخت طبیعت ایران مقصد گردشگری و تفریح بسیاری از مردم نقاط مختلف کشور به خصوص مناطق جنوبی و جنوب غربی شده است و هر روز ساعت شاهد افزایش حضور مسافران و گردشگران در مهم ترین جاذبه گردشگری شهر یاسوج یا همان پارک آبشار هستیم.

هر چند در این بین ممکن است نواقصی نیز وجود داشته باشد اما مسئولان به خصوص شهرداری یاسوج با بضاعتی که دارد در صدد ایجاد بهترین مکان برای مسافران و گردشگران و البته خود مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در این فصل از سال است.

در همین خصوص هاشم یوسفی مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج با اشاره به وضعیت روشنایی و همچنین نظافت پارک آبشار گفت: خوشبختانه مشکل روشنایی پارک آبشار یاسوج برطرف شده و هم اکنون روشنایی کامل در این مکان گردشگری برقرار است.

وی افزود: در زمینه پاکسازی و جمع آوری زباله در پارک آبشار برای رفاه حال مسافران روزانه در  سه نوبت در حال جمع آوری زباله در آبشار یاسوج هستیم تا اینکه محیطی تمیز و بهداشتی برای مسافران و گردشگران در این جاذبه مهم و گردشگری شهر یاسوج ایجاد شود.

وی در ادامه با درخواست از مردم بومی یاسوج برای همکاری هرچه بیشتر جهت ارائه خدمات و رفاهیات به گردشگران و مسافران گفت: بی شک هر چه تعداد گردشگر و مسافر در شهر و دیار ما بیشتر شود از این رهگذر شاهد نوعی رونق بازار و همچنین کسب و کار در شهر یاسوج خواهیم بود.

یوسفی گفت: بر همین اساس از خودروهای پلاک ۴۹ انتظار داریم این فصل و در روزهای پایان هفته یعنی پنج شنبه و جمعه ها بیشتر به فکر گردشگران و مسافران باشند.

وی با بیان اینکه برای رفاه حال مردم بومی هیچ‌گونه ورودی از پلاک های نمره ۴۹ نگرفته‌ایم یادآور شد: اما متاسفانه مشاهده می کنیم که تعداد بسیار زیادی خودرو با پلاک استان بدون هدف و بدون اینکه نظری برای اسکان داشته باشند در پارک آبشار در گشت و گذار بوده و همین موجب شلوغی بی حد و حصر در پارک آبشار می شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج با بیان اینکه لازم است اجازه بدهیم مسافران و گردشگران بیشتری جذب شهر و دیار ما شوند گفت: از مردم بومی و پلاک ۴۹ ها استدعا داریم که در این روزها همکاری هر چه بیشتری با شهرداری داشته باشند و مهمان نوازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید:

مطالبات گردشگران آبشار یاسوج از شهردار

برگزاری جشنواره ملی فرهنگ عشایر در یاسوج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *