ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

در معرفی جاذبه های گردشگری همدان کوتاهی شده است

رئیس امور اقتصاد و دارایی استان همدان در مصاحبه با خبرنگاران گفت: علاوه بر اینکه زیرساخت های گردشگری فرسوده‌ای داریم، در معرفی جاذبه های گردشگری استان نیز عملکرد خوبی نداشته ایم.

به گزارش توریسم‌اینترنشنال، به مسافت کوتاه همدان و تهران اشاره کرد و افزود: نزدیکی همدان به تهران و ارتباط مرزی با ۷ استان از جمله مزیت‌های همدان است که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه گردشگری باشد.

وی با اشاره به اینکه غار علیصدر به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت‌های گردشگری استان نیازمند زیرساخت‌های بیشتر و بهتری مانند جاده و تأسیسات اقامتی است، گفت: در حوزه گردشگری در اول راه هستیم و هنوز آن‌طور که باید امکانات را برای جذب مطلوب گردشگر فراهم نکرده‌ایم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان تصریح کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه گردشگری باعث جذب گردشگر می‌شود و در صددیم در این حوزه بیش از پیش زمینه را فراهم کنیم.

پیمانی اضافه کرد: تعدادی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در سایت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان همدان ثبت شده و در سایت مشترک با میراث‌فرهنگی استان نیز تمام فرصت‌ها بارگذاری خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم همدان باید برای جذب گردشگر تلاش کنند و در این حوزه به فرهنگ‌سازی نیاز داریم بنابراین به تعامل همه مردم نیاز است.‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *