پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳
پرواز عمان قشم ایر

راه اندازی پروازهای عمان قشم ایر

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت : پروازهای مسیر عمان ، شیراز و نوشهر شرکت هواپیمایی قشم ایر در حال برنامه ریزی می باشد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ مهدی ایزدی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران اعلام کرد پروژه‌ی مسیر پروازی از مسقط به نوشهر نگین سرسبز شمال ایران با رایزنی‌های فرماندار نوشهر با کاپیتان نورعلی نماینده شرکت هواپیمایی قشم ایر برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: این پرواز از شهر مسقط به نوشهر نگین سرسبز شمال ایران از طریق شیراز به صورت پرواز کانون پیرامون (hub and spoke) متصل خواهد شد و باتوجه به درخواست و علاقه‌مندی شهروندان عمان به جاذبه‌های گردشگری و توریستی ایران به خصوص شهرستان نوشهر و جاذبه‌های همجوار نمک‌‎آبرود و کلاردشت، به‌صورت کانکشن در روزهای دوشنبه و جمعه برقرار می‌شود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان اینکه این خط پروازی غیرمستقیم ورود گردشگران عمانی می‌تواند در کنار ارزآوری با حضور گردشگران خارجی هم باعث توسعه اشتغال پایدار و هم رونق اقتصادی در منطقه شود، تصریح کرد: امیدواریم به‌زودی شاهد برقراری پرواز مستقیم مسقط – ساری در فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری باشیم.

بیشتر بخوانید:

بازگشایی خطوط هوایی عربستان به روی پروازهای اسرائیلی

از سرگیری پروازهای ایران-تاجیکستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *