ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

رونق گردشگری کردستان بدون حمایت سرمایه‌گذران ممکن نیست

معاون استاندار کردستان گفت: بدون نوسازی زیرساخت های گردشگری استان و حمایت سرمایه‌گذاران رونق صنعت توریسم کردستان امکان پذیر نیست.

به گزارش توریسم‌اینترنشنال، کیومرث حبیبی صبح جمعه در بازدید از طرح توسعه فاز دوم هتل شادی سنندج که با همراهی اعضای کمیسیون ماده ۵ انجام شد در جریان مسائل و مشکلات این طرح گردشگری قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان اظهار کرد: این استان از پتانسیل بسیار خوبی در توسعه صنعت گردشگری برخوردار است که باید با تقویت زیرساخت‌ها این پتانسیل خدادادی را توسعه داد.

وی افزود: با توجه به ورود حجم بالای مسافران در تمام ایام سال و همچنین زائران اربعین حسینی به استان، توسعه فضاهای اقامتی و گردشگری در کردستان بیش‌تر از سایر زیرساخت‌ها مورد نیاز است.

حبیبی با اعلام حمایت دولت از سرمایه‌گذاران برای ساخت هتل و مراکز اقامتی در استان عنوان کرد: هر چه تعداد هتل‌ها و تأسیسات گردشگری در سطح استان بیشتر باشد، گردشگران داخلی و خارجی بیشتری را جذب می‌کند.

هتل شادی ٢ سنندج توسط بخش خصوصی با پیشرفت ۸۰ درصدی در مساحت ٣ هزار مترمربع و زیربنای ١٠ هزار مترمربع در ١٠ طبقه ساخته می‌شود.

این هتل چهار ستاره دارای ۶۴ اتاق و ٢٠٠ تخت و امکاناتی ازجمله رستوران، سالن کنفرانس و اجتماعات است و با بهره‌برداری از آن برای ۵٠ نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *