ج٫ اردیبهشت ۲۸ام, ۱۴۰۳

رویت ابرماه ماهی خاویاری آگوست در کشورهای مختلف/تصویر

اولین ماه از دو ابرماه قابل رویت در ماه اوت امسال آسمان جهان در کشورهای مختلف را بسیار زیبا کرد. بر اساس سالنامه کشاورزان قدیم، ماه کامل آگوست به طور سنتی به عنوان “ماه خاویاری” شناخته می شود زیرا این ماهی در ماه اوت در دریاچه های بزرگ طی صدها سال پیش وجود داشت.

به گزارش توریسم اینترنشنال، پدیده ابرماه به طور کلی به عنوان ماه کاملی تعریف می شود که از حالت عادی به زمین نزدیک تر است. این عامل باعث می شود که ماه در آسمان کمی روشن تر و بزرگتر از همیشه به نظر برسد.
بر اساس سالنامه کشاورزان قدیم، ماه کامل آگوست به طور سنتی به عنوان “ماه خاویاری” شناخته می شود زیرا این ماهی در ماه اوت در دریاچه های بزرگ طی صدها سال پیش وجود داشت.
ابرماه دوم سه‌شنبه شب ۳۰ آگوست به دنبال ماه دیگری در آسمان رویت خواهد شد. از آنجایی که این دومین ماه کامل در همان ماه خواهد بود، آن را “ماه آبی” می‌نامند.

آخرین باری که دو ابرماه کامل در یک ماه دیده شد در سال ۲۰۱۸ بود. انتظار نمی رود که تا سال ۲۰۳۷ این پدیده دوباره اتفاق بیفتد. اولین ابرماه امسال در جولای بود. چهارمین و آخرین مورد هم در سپتامبر خواهد بود. با این حال دو ابرماه اوت بیش از سایر ابرماه ها به یکدیگر نزدیک هستند.

– کلیسای جامع سنت پل در لندن

– نیکوزیای قبرس
– کاراکاس ونزوئلا
– منهتن نیویورک در ایالات متحده
– فلسطین
– ایالات دلاور در ایالات متحده آمریکا
– استانبول ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *